Kot, da se ne bi zgodilo nič. Volatilnost na SERP ostaja visoka [SEO KOMENTAR TEDNA 26/2024]

  • tako je na stvari.
    Google je prejšnji teden javno oznanil, da je zgodba z avgustovsko “core” posodobitvijo končana. Orodja, ki spremljajo volatilnost na SERP-ih, pa tega ne potrjujejo:

Kako je zdaj s tem? 😆

Pravzaprav se ta situacija ni zgodila prvič. In SEO-tom nam ne preostane nič drugega kot, da smo pri svojih zaključkih in morebitnih spremembah SEO taktik malenkost bolj premišljeni in previdni. In, da znova, ne delamo korakov na prvo žogo in na polno v neko smer za katero smo mislili, da je potrebno.

Dober SEO mojster v času povečane SERP volatilnosti izboljšuje in pili svoje aktivnosti v ozadju. Te, ki vplivajo na prikaz na “fronti”, pa izvaja v normalnem ritmu, naprej.

Podrobneje o tem pišem v nadaljevanju.

Ostale aktualne SEO novosti

  • med zanimive SEO misli in ugotovitve tega tedna uvrščam spodnjo:

Samo 10% SEO-tov zaupa Googlu.

Še posebej v luči apokaliptičnih zgražanj SEO stroke, ki smo jih v zadnjem letu deležni ob prihodu SGE in AI overviews ter ostalih novitet, se zgornji podatek bere kot katastrofalna informacija.

Ampak, če zraven preberete še podatek o tem, da je isti delež nejevernežev obstajal že pred 10 leti, se informacija razume v povsem drugi luči.

SEO-ti na splošno, skozi leta, Googlu enostavno, v večinskem deležu, ne verjamejo.

Sam se med te nejeverneže ne uvrščam.
V bistvu se o tem ali Googlu verjeti ali ne, ne sprašujem.

Imejte me za naivneža ali pa pretiranega cinika in realista a jaz v podjetništvu verjamem tistemu kar vidim. In lahko izmerim.
Druge opcije si niti privoščiti ne upam.

Če vidim, da moja nova spisana SEO vsebina ali pa moja izboljševana vsebina rangira na Googlu na želeni poziciji, me prav malo briga, kaj govori tako Google kot ostala SEO stroka.

Če moji optimizirani vsebini ne uspe rangirati na Googlu tam kjer želim (in tam tudi ostati ali še napredovati), potem spreminjam svoj pristop. Googla in drugih itak ne morem.

Torej je v bistvu vseeno kaj si SEO stroka in Google mislijo drug o drugem.
Za SEO trače, kokice in pivo, pa so te zgodbice, jasno, odlične.

Vedno več je raziskav, ki dokazujejo, da se med AI overviews prikazi pogosteje prikazujejo objave spletnih strani, ki rangirajo na Googlu, visoko.

Ob splavitvi AI overviews, vemo kako je bilo….

S to usmeritvijo, kot sem zapisal že v prejšnjem komentarju tedna, veljavnost visokih rankingov na Googlu, dodatno pridobiva na pomenu. In ni druge kot, da se bo za top pozicije na Googlu, še vedno treba boriti.

  • naslednja SEO misel je ta:

Ni dvoma, da je SEO danes, težji kot je bil pred leti.

Možnosti, ki jih imamo:

  • pritožujmo se na družabnih omrežjih. In kot pravi zgornja slika: izboljšujmo svoj življenjepis za McDonalds.
  • kapitalizirajmo svoje priložnosti. Pomislite malo ali vam kje ne uhaja kak evro, ker se striktno držite svojega sistema. In ne sprejmete novih oz. drugačnih izzivov.
    Dam lasten primer:
    – ravno 2 dni nazaj se je nekdo na naši spletni strani zanimal za offsite SEO optimizacijo.
    – v ponudbi imamo 3 različne pakete sodelovanja, a potencialna stranka je iskala neko custom rešitev z manj backlinki, kot jo ponujamo mi v najnižjem paketu. Namesto, da bi se odzvali in ji ponudili custom opcijo po njenih željah (kar bi sicer za nas bilo novo in bi zahtevalo nekaj dodatne energije, da se takšna ponudba umesti v naš sistem dela), smo vztrajali na teh treh paketih.
    – Kaj se je zgodilo? Stranka je vzela na znanje in bo še malo premislila. Logično.
    – v nasprotnem bi stranka bila kupec
  • tretja misel na zgornji sliki je pomenljiva. Zaradi težavnosti izvajanja SEO, se mnogi prestrašijo in skočijo na druge kanale. Kar za pogumne in vztrajne predstavlja priložnost.
  • razpršite svoj portfelj strani, ki prinašajo zaslužek iz SEO na različne niše. Odprite niše katerim Google z veseljem pošilja promet.
  • sklenite poslovna partnerstva in gradite posel za njih. Sami pa si pri tem izborite svoj del pogače.

Izvajanje SEO zna biti, da je res težje.

O prihajajoči krizi se čivka vedno, zato zna biti, da iz SEO aktivnosti ne boste želi toliko kot ste si zamišljali. Ampak navsezadnje, SEO je del podjetniškega posla. Ne izvajate SEO zato, ker vam je fajn.
Ampak zato, da z njim zaslužite.

btw: če pa kdo res misli, da se s SEO-tom ne da zaslužiti, pa ga naj motivira spodnje sporočilo, ki sem ga prejel od stranke ta teden:

Naj povem, da ima kolega to spletno stran postavljeno povsem na novo. Praktično sva z njim šele začela. Vsega skupaj je na njegovi spletni strani napisanih nekaj vsebin, po generičnih in najbolj konkurenčnih besedah pa v njegovi panogi še niti ne posegamo.

  • zadnja SEO misel za ta teden:

Bodite pozorni na razmeroma nov pojem na področju SEO, t.j. Brand vs Domain authority.

Raziskava na zgornji sliki dokazuje, da je, še posebej po HCU posodobitvah algoritma, moč zaznati visoko stopnjo korelacije med zaupanjem Googla v domeno spletne strani in zaupanjem Googla v blagovno znamko domene.

Kaj to pomeni?

Raziskava dokazuje, da so jo po HCU posodobitvah Googlovega algoritma, najslabše odnesle spletne strani, katerih razmerje med “domain authority” in “brand authority” je veliko.

Večja kot je ta razlika, večja je verjetnost, da je spletna stran grajena “preveč” ali “izključno” za SEO.

Naj samo namignem, da opazovanje nekaterih naših projektov, tej ugotovitvi zeeeelo potrjuje.

Kako reagirati in kako se odzvati?

Ob vložku v SEO ne pozabite na vložek v vaš brand.

Vse ostale SEO novice in uporabne misli delim in komentiram v svoji podporni skupini na Facebooku, ki je namenjena izključno mojim aktualnim (in nekaterim ex) SEO mentorirancem.

Ostali SEO komentarji TEDNA