Količina blog zapisov vpliva na višjo uvrstitev spletne strani v Googlu [SEO mit, ki ne drži in samo Google ve, če kdaj sploh je]

Spodaj, na podlagi mojih debat, največkrat z začetniki pri SEO optimizaciji, opisujem najbolj pogosto opažen SEO MIT, za katerega vidim, da imajo interesenti za SEO, občutek, da 100% drži in, da se ga bodo morali obvezno držati, če želijo, da bo njihova spletna stran, kdaj na prvi strani Googla. To je mit, da količina blog zapisov vpliva na višjo uvrstitev spletne strani v Googlu.

Pri marsikaterem podjetju ima zasledovanje tega mita, dostikrat za posledico, (nepotrebno) najemanje vedno večjega števila piscev spletnih vsebin, kar že samo po sebi, predstavlja večje stroške, že delo samo, z več vsebinami, pa pri marsikom močno vpliva na organiziranost in prosti čas.

Ko boste prebrali spodnje, imate 2 možnosti:

  • lahko argumentom ne verjamete in počnete svoj SEO, na enak način kot do zdaj, naprej
  • zgodbi lahko “pogojno” odprete vrata in “za hec”, na enem stranskem spletnem projektu, delate nasprotno kot verjame (in dela) večina. In potem sami vidite kje napredujete (z manj dela) in kje ne.


p.s.: ob vseh argumentih, sem dodal vire (mi pa je kristalno jasno, da bo tisti, ki želi “nasprotovati” navedenim virom, z lahkoto našel tudi vire, ki dokazujejo nasprotno).

 

V razmislek: mogoče ni narobe, če pri optimizaciji spletnih strani, ne zasledujemo samo cilja, da bo naša spletna stran rangirana čim višje v Googlu (in posledično boljše prodajala), ampak tudi, da višjo uvrstitev v Googlu, poskušamo doseči tudi z manj napora (in manj stroški).

 

Večja količina blog zapisov vpliva na boljši SEO rezultat = NOT TRUE

Zdaleč največ mojih sogovornikov, na začetku njihove poti v svet spletne optimizacije, smatra, da bo za svoje boljše SEO rezultate, moralo ogromno pisati.

Mit, s katerim se srečamo, ko se pogovarjamo o SEO, dobesedno nakazuje na to, da so lastniki in upravljalci spletnih strani, prepričani, da več kot je vsebine na spletni strani, boljši bo SEO rezultat. Nekateri lastniki spletnih strani gredo celo tako daleč, da vsak dan, nekateri celo večkrat na dan, naročajo svojim piscem, nove vsebine.

Ne vem sicer točno od kod ta mit, da “večja količina blog zapisov pomaga k boljšemu rangiranju spletne strani”, (prvih nekaj let mojega dela na spletu, sem isto mislil tudi sam), ampak zdi se mi, da so k temu precej pomagale raznorazne raziskave uveljavljenih SEO agencij, ki so same objavljale spletne vsebine, na dnevni bazi.

Moz blog, ki še danes velja za avtoriteto na področju spletne optimizacije, še vedno, že nekaj let, vsak dan, objavlja nove spletne vsebine.
Hubspot je pred leti objavil spodnjo raziskavo:

vpliv bloganja seo

Očitno smo tisti, ki smo spremljali SEO agencije in študije na temo spletne optimizacije, preprosto sklepali, da, če najboljši pišejo ogromno vsebin, moramo ogromno vsebin, imeti tudi sami.

Zdaj pa k mojima primeroma iz prakse:

Na levi strani je moja spletna stran Vgradneomare.eu (postavljena okrog leta 2014), na desni pa moja spletna stran Mizarstvo.si (ki sem jo gradil okrog leta 2013):

 

spletna stran vgradneomare.eu

spletna stran mizarstvo.si

 

Na spletni strani Vgradneomare.eu imam skupno objavljenh 130 blog prispevkov, na Mizarstvo.si je objavljenih skupno 715 prispevkov:

 

količina blog zapisov vgradne omare

količina blog zapisov mizarstvo

 

Uvrstitvi obeh strani v Googlu, sem primerjal s StartPage (ker ta pokaže Googlove rezultate brez upoštevanja tega iz katere lokacije do Googla, dostopa iskalec):

 

Stran Vgradneomare.eu je uvrščena na Googlu na tretje mesto (datum 19.8.2019), za ključno besedo “vgradne omare” (ki ima 1900 mesečnih iskanj), stran Mizarstvo.si pa je v Googlu uvrščena najvišje, na 5. mesto, s ključno besedo “leseni nadstreški” (480 mesečnih iskanj).

 

 

Se pravi….

Stran Vgradneomare.eu, je, kljub temu, da ima nad 500% manj blog objav, z težjo ključno besedo (takšno ki ima skoraj štiri krat več iskalnega volumna), uvrščena v Googlu višje, kot stran, ki ima skupno nad 700 blog zapisov in iskalni volumen najvišje uvrščene ključne besede, 480 na mesec.

 

Da ne bo kdo rekel, da se SEO težavnost posamezne ključne besede ne meri z višino iskalnega volumna (kar drži), sem težavnost obeh ključnih besed (SEO difficulty) primerjal še s pomočjo Ubersuggest orodja:

 

 

Iz zgornjih dveh slik je sicer ocena iskalnih volumnov malenkost drugačna od te, ki jo navajam v kalkulaciji. To je zato, ker jaz navajam letno povprečje (podatek iz Google Keyword plannerja), Ubersuggest pa napiše iskalni volumen aktualnega meseca. 

 

O količini blog zapisov na vpliv višje uvrstitve spletne strani v Googlu, obstajajo na internetu zelo zanimivi prispevki, posebej pa priporočam spodnja dva:

 

p.s.: na osebni spletni strani, imam na to temo, spisan še prispevek Uvrstitev v Googlu [v povezavi s količino in dolžino blogov] – Koliko vsebine na blogu je preveč, premalo, dovolj? Priporočam.