Glede na to, da se optimizacija spletnih strani začne z analiziranjem ključnih besed, sama analiza ključnih besed pa se loči na analizo generičnih ključnih besed in analizo long tail (dolgorepih) ključnih besed, je spodaj predstavljen Keyword Shitter (ki deluje zelo dobro tudi na slovenskem Googlu in je namenjen analizi dolgorepih ključnih besed). Keyword Shitter je brezplačen.
Povezava do Keyword Shitter-ja tukaj.
Keyword Shitter (iskanje dolgorepih ključnih besed) deluje tako, da v največje okence, spodaj, vtipkate generično ključno besedo (poglejte primer na sliki) in kliknete gumb Shit keywords:
.
.
Za prikaz primera, sem v okence vtipkal ključno besedo (spletna optimizacija), po kliku na gumb Shit Keywords pa je SEO orodje , v nekaj sekundah, vrglo 19 dolgorepih ključnih besed. Orodje dela tako dolgo dokler ne kliknete na gumb stop, uporabno pa je (na slovenskem Googlu) tako dolgo, dokler ne začne podajati angleške predloge.
Ko se zgodi to, preprosto kliknete na gumb Stop.
.
.
Če se vam ne ljubi brati, si lahko delovanje Keyword Shitter-ja ogledate tudi v spodnjem videu:
.
.
Hint za uporabo Keyword Shitter-ja
.
Dolgorepe besede, ki jih Keyword Shitter najde, uporabite v besedilu, ki ga optimizirate na ključno besedo, ki ste jo v Shitter dali kot iztočnico za iskanje dolgorepih besed (v zgornjem primeru besedna zveza “spletna optimizacija”), če pa o najdenih dogorepih besedah imate kaj “pametnega” za povedati, pa najdene besede izkoristite kot poglavja znotraj besedila, ki ga pripravljate za iztočno ključno besedo. .
V zgornjem primeru bi vsebina o spletni optimizaciji lahko imelo dodatna poglavja in sicer, npr:
- kako optimizirati spletno trgovino (uporabljen sinonim najdene besede “optimizacija spletne trgovine”)
- optimizacija spletnih strani v WordPressu (uporabljen sinonim najdene besedne zveze “optimizacija spletnih strani wordpress”)
- cenik optimizacije spletnih strani (uporabljena besedna premetanka najdene besedne zveze “optimizacija spletnih strani cenik”), itd…
Na ta način boste dosegli, da bo vaša vsebina, v Googlu rangirana, ne samo na eno ključno besedo, ampak na vse tiste, ki jih omenjate v poglavjih (označenih z h2 in pametno vkomponiranih tudi v SEO Title ter Meta opis).
.
Zraven tega kako napišete naslov vsebine in kako označite Seo Tiitle (v Yoast-u), NI VSEENO katero poglavje postavite na katero mesto. V prvo poglavje se vedno potrudite postaviti tisto vsebino, ki NAJPREJ odgovarja na iskalčev namen. Razlog je v tem, ker Google pri razvrščanju spletnih strani v iskalnik (še posebej tistih, ki se že nahajajo na prvi strani Googla), potiska tiste strani, ki čimprej zadovoljijo namen njegovih uporabnikov, torej namen iskalcev. Primer: za optimizacijo vsebine za najdeno ključno besedno zvezo (optimizacija spletnih stran cenik), bo logično, da boste na prvo mesto uvrstili cene in cenik spletne optimizacije, ostala poglavja pa nadaljevali v globini vsebine. Po predstavljeni logiki je sestavljena tudi vsebina na prvi strani Seo-Praktik.si. Poglejte si.