Keyword Revealer

Keyword Revealer je “pripomoček” za analiziranje ključnih besed, ki se na trgu pozicionira kot SEO orodje, ki pomaga v nekaj sekundah, poiskati manj konkurenčne ključne besede, naj pa takoj zapišem, da Keyword Revealer ni brezplačen. Na dan omogoča 3 analize ključnih besed, nadalje pa se najnižja cena zakupa orodja (za analizo do 25 ključnih besed), začne pri cca. 10$ na mesec.

Če se ne ukvarjate s spletno optimizacijo za druge in, če vas zanima “SEO in house” – se pravi optimizacija lastne spletne strani, potem dnevna “doza” 3 brezplačnih analiz, zadošča, da opravite dokaj solidno raziskavo ključnih besed tudi s tem orodjem.

V Keyword Revealer vstopite tako, da vnesete svoj email, v okence spodaj in kliknete start:

keyword revealer

Nato se vam odpre novo okence, kjer na levi vnesete ključno besedo, ki jo želite analizirati.

V spodnjem primeru, sem za prikaz, uporabil ključno besedo “leseni nadstreški”, na spodnji sliki pa sem z rdečimi kvadratki označil podatke, ki jih Keyword Revealer, razkrije:

keyword revealer analiza ključnih besed

  • čisto na vrhu, sem označil 3 polja, kamor vnesemo ključno besedo (na levi), izberemo trg (Google.si – Slovenia na sredini) in izberemo jezik (Slovenian/Slovenščina na desni)
  • na levi, nad “keyword ideas” lahko najprej vidite, da je orodje našlo še 340 dodatnih ključnih besed
  • naslednji stolpec izda podatke o številu mesečnih vtipkanj ključne besede v Google (največji, z rdečo, navpično postavljen pravokotnik). Podatke jemlje iz Googla Ads načrtovalnika ključnih besed.
  • tretji stolpec pove CPC (strošek za klik na oglas, kar je spet podatek iz Google Ads)
  • četrti stolpec poda oceno zaslužka, za vsako ključno besedo, če se v njeni vsebini pojavi Google Adsense oglas (stolpec Profit)
  • stolpec Words poda s cifro, število besed v ključni besedni zvezi (saj vemo… več je besed, lažje je rangirati)
  • zadnji stolpec omogoča, da s klikom nanj, dobimo podrobnejši vpogled v SEO težavnost ključne besede (možnost/verjetnost rangiranja ključne besede na prvi strani Googla, med prvimi prikazi)

Za nadaljni prikaz primera, sem na orodju, za ključno besedo “leseni nadstreški” kliknil na “evaluate SEO difficulty”:

Podrobna ocena težavnosti rangiranja ključne besede med organskimi prikazi, je razložena na spodnji sliki (in sloni na podatkih prvih 10 spletnih strani, ki trenutno rangirajo na to ključno besedo, na prvi strani Googla):

Na sliki sem spet pomembne podatke označil z rdečo:

seo težavnost ključne besede

  • ocena težavnosti rangiranja te ključne besede na prvi strani Googla, na prvem mestu, je 16 (extremely low competition).
    Iz prakse potrdim, da ključne besede “leseni nadstreški” res ni pretirano težko pripeljati na prvo mesto v Googlu (ker, tisti, ki me poznajo, dobro vedo, da sem sam, z eno izmed mojih spletnih strani, s ključno besedo “leseni nadstreški”, na prvem mestu Googla, ždel polni dve leti na poziciji 1).
    Sicer pa tudi tu ponovim, kar sem zapisal pri opisu Ubersuggesta: “Keyword SEO difficulty je ena, takšna čudna metrika, ki se od SEO orodja do SEO orodja, zelo razlikuje. Kjerkoli že boste spremljali težavnost ključnih besed, spremljajte to Z ISTIM orodjem (da ne mešate jabolk in hrušk)”.
  • zanimiv je graf na desni zgoraj. Ta pokaže nihanja mesečnih iskanj (vtipkanj ključne besede v Google) skozi daljše obdobje, za to besedo pa boste opazili, da število zanimanj za lesene nadstreške upada s pričetkom zime in traja, odvisno tudi od vremena, do februarja oz. marca.
  • “social presence” pove kako močno in na katerih družabnih omrežjih, se govori o “lesenih nadstreških”. To je dober podatek zato, ker boste tisti, ki ste “močni” na socialnih omrežjih, na tej sliki, sigurno videli vašo rezervo.
  • “domain strenght” pregleda prvih 10 spletnih strani in z grafom poda avtoritete domen, vseh trenutno, prvih 10 konkurentov. V tem primeru, ima spletna stran, na drugem mestu, domain authority 60, kar je za slovenski trg, kar “lepa in močna” številka.
  • zadnji, “pisan” pravokotnik, na desni, pregleda 10 prvih konkurentov in pove:
    – koliko izmed konkurentov ima v url naslovu omenjeno izbrano ključno besedo,
    – koliko izmed konkurentov ima ključno besedo omenjeno v naslovu (SEO titile tag),
    – koliko konkurentov ima omenjeno ključno besedo v meta opisu in
    – koliko spletnih strani, od prvih desetih, jih ima ključno besedo omenjeno z oznako H1.
  • ni nepomembno še omeniti, da Keyword Revealer omogoča tudi izvoz podatkov v lepi, pregledni, excel obliki, posamezne analize besed pa si lahko tudi shranite (saves searches, today’s searches)

4 minutni video o tem kako analizirati ključne besede s Keyword Revealerjem, je prikazan tudi spodaj:

keyword revealer kakoČe sem čisto odkrit, sam Keyword Revealerja, danes ne uporabljam več (mogoče mu delam krivico). Orodje sem si sam, v preteklosti shranil, ko sem bil s ključnimi besedami še čisto obseden in, ko sem bil še v tisti SEO fazi, ko sem mislil, da moram na prav vsako ključno besedo, napisati svojo vsebino. Danes seveda spletno optimizacijo delam čisto drugače. Je pa vseeno za orodje vredno vedeti, ker hudič nastopi, ko si Google en dan premisli in nekaterih podatkov več ne kaže, druga orodja pa jih nekaj dni še. Se je že zgodilo v preteklosti in takrat je tudi Keyword Revealer prišel zelo prav.