Naslovi so deli kode HTML, ki vam omogočajo, da nekatere besede izstopajo na strani. Naslov članka je običajno večji in bolj izrazit kot druge besede. Lahko je krepko, barvno, podčrtano ali ima kakšno drugo kakovost formata, zaradi katere izstopa. V vsakem primeru vam to omogoča, da optično preberete stran in izberete razdelke, ki jih želite prebrati. Oznaka h1 je podobna. Zaradi tega nekatere besede izstopajo, kar omogoča bralcem vašega spletnega mesta, da takoj vidijo, o čem je stran, in ugotovijo, ali jo želijo prebrati ali ne. Pomaga tudi povedati iskalnikom, o čem je vaša stran, in če se uporablja v povezavi z naslovom strani, META opisom, ključnimi besedami in vsebino, usmerjeno na ključne besede.
Oznake H1, H2, H3… lahko izboljšajo uvrstitev v iskalniku. Morda pa ne veste, kaj to pomeni, ali celo kako ugotoviti, ali vaše spletno mesto pravilno uporablja oznako H1, H2, H3… da poveča vašo umestitev v iskalnik. Poglejmo.
Kaj so naslovi in kako v praksi izgledajo?
Da bi razumeli, kako naslovi delujejo, si oglejmo tole stran o Bownovi terapiji. Pregled H oznak si pomagamo z brezplačnim orodjem Detailed SEO Extension, ki je prikazan na sliki spodaj.
Zakaj je oznaka H1 tako pomembna?
Oznaka H1 je najpomembnejši naslov, ker je oznaka najvišje ravni, ki prikazuje, o čem govori vaša stran ali prispevek. Iskalniki na splošno dajejo tej oznaki večjo težo pred drugimi naslovi, zato običajno izboljša uvrstitev v iskalniku.
V našem primeru smo na začetku z besedo Fizioterapija bili na 112 mestu, sedaj nas pozicionira na 11 zgolj zaradi pravilnih h oznak.Če jo pravilno uporabljate in ste v povezavi z drugimi tehnikami, ki jih SEO optimizacija ponuja potem ste na dobri poti za uvrstitve na Googlu.
Oznaka H1 je lahko samo ena in to kot naslov strani ali prispevka. Ta oznaka se na strani ne sme ponavljati, saj tako Google ne bo vedel kaj je prioriteta za vašega bralca.
Ali so oznake h2, h3, h4… tudi pomembne?
Da, vendar za iskalnike ni tako pomembna kot vaša oznaka h1. Za razliko od oznake h1 imate lahko več podnaslovov h2, h3, h4, h5 in h6. Razmislite o teh podnaslovih kot o načinih organiziranja vsebine na vaši strani za vaše bralce bolj kot za iskalnike. Ti naslovi morajo vsebovati tudi pomembne ključne besede in pomagajo organizirati vašo vsebino v razdelke, tako da lahko bralci pregledajo vašo stran in se odločijo, ali je to nekaj, kar jih zanima. Primer lahko vidite na tej povezavi,( fibromialgija ) kjer je več podnaslovov in kako vse skupaj izgleda v praksi..