Meta in Title naslovi so ključni del SEO in so ključnega pomena za doseganje vaše vsebine na vrhu Googla. Dobri naslovi so zelo pomembni. V tem članku bomo predstavili kaj to resnično pomeni in kako smo to naredili v našem podjetju Reha Medical.
Če želite napisati najboljše naslove na strani in meta opise, morate biti:
- zapisi naj bodo edinstveni
- prepričajte se, da so prave dolžine
- uporabite natančne ključne fraze za vsako stran
- ne vnašajte ključnih besed
- pišite tako, da je tema razumljiva
Primer je ta slika spodaj kako smo napisali meta naslov za nevrofizioterapijo
Kako pomembna je v Reha Medical meta oznaka ?
Meta opisi so kratki opisi strani , podobni naslovu na zadnji strani knjige. Povzemajo vsebino, ki jo najdete, ko kliknete povezavo strani na strani z rezultati iskalnika.
Tako kot naslovi strani so tudi ti napisani s kratko kodo HTML, ki jo boste našli v izvorni kodi večine spletnih mest (no, vsaj na vseh optimiziranih spletnih mestih).
Meta opisna oznaka izgleda takole:
<meta name=”description” content=”To je meta opis strani”>
Poleg pravil, ki se uporabljajo za opise je tudi nekaj osnovnih prodajnih in oglaševalskih tehnik, ki vam pomagajo oblikovati najboljši možni naslov strani ali popoln meta opis. Vključno z pozicioniranjem edinstvene prodajne točke in uporabo psiholoških sprožilnih besed.
V tem članku vam bomo pokazli, kaj so naslovi strani in meta opisi , zakaj so tako pomembni za optimizacijo iskalnikov (SEO) in kako jih lahko optimizirate kot profesionalci.
Slabo napisani ali manjkajoči meta ali title opisi lahko povzročijo, da ljudje ne opazijo strani v Googlovih rezultatih iskanja. Kar je slaba novica za lastnike podjetij, ki želijo obiskati njihove strani in ne njihovih konkurentov.
Kako smo napisali title naslov za Bownovo terapijo?
Naslovi strani so ena vrstica besedila, ki jo vidite v rezultatih iskalnika, ko dodate stran med zaznamke in na zavihku v vrstici brskalnika, in jih je mogoče primerjati z naslovi knjig.
Običajno so kratek opis povezane strani.
Vrstica kode za naslove strani je zelo preprost kos kode HTML, ki izgleda takole.
<title>To je naslov</title>
Če se pomaknete do izvorne kode te strani, boste ugotovili, da je naslovna oznaka te strani:
<title>Bownova terapija | Za Dojenčke in Odrasle | RehaMedicAL</title>
Ko se pojavi na Googlu, izgleda takole:
Kako smo optimizirali naslove strani in meta opise za Reha Medical – Fizioterapija?
Preden se naučite, kako upoštevati najboljše prakse pisanja novih naslovov strani in meta opisov, želimo najprej poudariti nekaj dodatnih nasvetov. Za pisanje meta podatkov, ki jih morate imeti v mislih in vam bodo pomagali ločiti vaše naslove in opise od tistih vaših konkurentov.
Preden začnete pisati svoje nove meta podatke, najprej preizkusite ISKANJE , za katerega mislite, da bi ga uporabila vaša bodoča stranka, in preglejte, kako Google prikazuje rezultate. Ključna beseda in klik.
Ali vidite prvih deset povezav do raznih spletišč?
V našem primeru smo na 5 poziciji, kar je odlično. Google nenehno poskuša prikazati pravo zasnovo SERP za vsako iskalno poizvedbo, tako da, če napišete naslov strani ali meta opis, ki se ne ujema s tem, kako bo Google prikazal rezultate, pomagate svojim konkurentom, tako da jim olajšate delo.
Preden začnete pisati, vedno preverite, kako Google prikazuje rezultate iskanja .
Poleg tega bo iskalčev namen vplival tudi na videz SERP in na to, kako naj bi bil videti naslov strani ali meta opis.
Kako Google uporablja razmerje med prikazi in kliki v svojem algoritmu?
Google ima v svojem algoritmu za razvrščanje na stotine, če ne na tisoče dejavnikov, ki jih uporablja za določanje, kje naj se spletno mesto uvrsti. Google je večkrat trdil, da ne uporablja razmerja med prikazi in kliki URL-ja kot del algoritma, niti ne uporablja besed naslova strani ali meta opisa .
Vendar mnogi trdijo nasprotno in navajajo, da odstotek klikov vpliva na to , kako dobro je spletno mesto ali stran uvrščena.
Kaj svetujemo v Centru Reha Medical?
Te trditve, čeprav so v mnogih primerih prepričljive, niso vse povezane z natančnim nasprotjem, da Google v svojem algoritmu uporablja razmerje med prikazi in kliki.
Namesto tega pri Reha Medical menimo:
- da Google namenja več pozornosti temu, kako dobro se brskalniki odzivajo na vsebino, ki jo dobro napisana kot pa vse ostalo.
- zelo dobro je vedeti, da pravilno zapisan meta in title naslov nasl lahko na poziciji Googla zelo dvignejo k boljši uvrstitvi. Primer odlične pozicije je spodaj.