Kako si sami, na hitro, naredite SEO pregled svoje spletne strani

Spodaj je, za tiste, ki šele začenjate s spletno optimizacijo, po korakih prikazan postopek kako si naredite pregled svojih internetnih strani iz vidika SEO.

Sicer je orodij za hiter SEO pregled vaših spletnih strani na internetu nešteto, v spodnjem primeru pa prikazujemo postopek z uporabo orodja Ubersuggest.

Prvi korak – vpišite se v Ubersuggest

Ubersuggest orodje najdete tako, da v Google vtipkate izraz “Ubersuggest”.

Drugi korak – vnesite (polno) ime svoje spletne domene in trg na katerem nastopate s spletno stranjo:

Za prikaz tega primera smo mi vnesli eno izmed naših prvih spletnih strani (mizarstvo.si), na kateri smo delali pred več kot desetletjem.

Tretji korak – poglejte preko koliko ključnih besed s svojimi spletnimi stranmi že rangirate na Googlu

Na grafu je zapisana skupna številka vseh ključnih besed preko katerih se vaše spletne strani uvrščajo na Googlu (v tem primeru 491), na desni pa so zapisani podatki o tem preko koliko ključnih besed ste z vašimi spletnimi stranmi uvrščeni med top 3 uvrstitve, med uvrstitve od 4 do 10, na uvrstitve od 11 do 50 in uvrstitve nad 51 do 100.

Podatke si lahko potegnete na računalnik.

Prikazan primer prikazuje, da na spletni strani mizarstvo.si mi očitno več ne delamo že dolgo, saj so rezultati slabi. Seveda vas pa slabi rezultati naj ne prestrašijo, ker ravno ti predstavljajo priložnost za rast.

Četrti korak – pridobite podrobnejše podatke o rankingu vseh vaših ključnih besed

Ko boste “skrolali” v nadaljevanje podatkov, boste na isti strani, malenkost nižje našli tabelo s podrobnejšimi podatki glede vseh vaših ključnih besed.

Ti podatki so razdeljeni glede na jezikovne trge (če z vašimi spletnimi strani nastopate na več trgih).
Kliknite na gumb “view all SEO keyowrds this domain ranks for”.

p.s.: na zgornji sliki smo nekaj ključnih besed zakrili, ker so pomembne nekaterim našim poslovnim partnerjem

Peti korak – prenesite si vse vaše podatke v lastno tabelo

Šesti korak – zbrišite podatke, ki jih ne potrebujete

Za začetek optimiziranja vaših vsebin na prikazanih url naslovih ne boste potrebovali podatka o zaporedni številki (ker boste podatke v tabeli itak prestavljali), podatka o oceni obiska (ker gre za približek) in podatka o težavnosti ključne besede (ker gre za oceno, ki se od orodja do orodja razlikuje).

Sedmi korak – preostale podatke sortirajte po istih url naslovih

Zdaj ste prišli do tabele preko katere boste ugotovili:

  • s katerimi ključnimi besedami (stolpec A)
  • ki imajo koliko iskalnega volumna (stolpec B)
  • se trenutno nahajate na katerem mestu na Googlu (stolpec C)
  • s katerim url naslovom (stolpec D)

Zdaj začnite z optimizacijo posameznih url naslovov.
Najprej s tistimi, ki so vam najbolj pomembni.
Pomagajate si z napotki tukaj: kako optimizirati spletno stran.

Zakaj je pomemben SEO pregled vaših spletnih strani
SEO pregled vaših spletnih strani vam razkrije kje oz. na katerem mestu na Googlu se nahajajo vaše spletne strani. Z njim boste prišli do informacije o tem koliko ljudi vaše targetirane ključne besede vtipkuje v Google in na katerem mestu na Googlu so prikazane vaše vsebine.
Ko veste na katerem mestu se nahaja vaša vsebina, jo lahko optimizirate, da se bo na Googlu prikazala še višje. Višje kot se bo prikazala, več obiskovalcev bo pritegnila.
SEO pregled svojih spletnih strani je priporočljivo izvajati vsaj enkrat letno, za tiste, ki pa aktivno izvajate optimizacijo spletnih strani pa vsak mesec.

Opombe glede uporabe orodja Ubersuggest
Zgoraj prikazan postopek deluje, če imate zakupljeno verzijo Ubersuggesta. V brezplačni verziji vam Ubersuggest omogoča izvedbo istega postopka, a bo prikazal samo od 10 do 20 podatkov za ključne besede.
Brezplačen SEO pregled v celoti lahko dobite spodaj:

Preverite še: