Pri vsakem načrtovanju ali kaj podobnega v zvezi z SEO optiizacijo je potrebno nekaj ukreniti. Samo po sebi se ne bo prestavili popolnoma nič. V tem članku vam bomo na kratko opisali kako se v našem primeru soočamo z gradnjo backlnikov, da smo lahko praktično vidni na Google pozicijah.
Kaj so povratne povezave in kako jih uporabiti?
Povratne povezave (znane tudi kot »vhodne povezave«, »vhodne povezave« ali »enosmerne povezave«) so povezave z enega spletnega mesta na stran na drugem spletnem mestu. Google in drugi večji iskalniki upoštevajo povratne povezave kot “glasove” za določeno stran. Strani z velikim številom povratnih povezav imajo običajno visoko uvrstitev v organskih iskalnikih.
Ker ta povezava kaže neposredno na stran na mojem spletnem mestu, je to »povratna povezava«.
Zakaj so povratne povezave v našem podjetju RehaMedical pomembne?
Povratne povezave so v bistvu glasovi z drugih spletnih mest ter so zelo pomemben dejavnik v niši SEO optimizacije. Vsak dober backlink nam lahko prinese dobro oz. boljšo uvrstitev na Googlu. Vsak od teh glasov iskalnikom sporoča: »Ta vsebina je dragocena, verodostojna in uporabna«.
Torej več teh “glasov” imate, višje bo vaše spletno mesto uvrščeno v Googlu in drugih iskalnikih.
- Primer: Kako dolgo bi potrebovali, da bi z ključno besedo »fizioterapija« prišli na sam vrh Googla? Verjetno nikoli!
Uporaba povezav v algoritmu iskalnika ni nič novega. Pravzaprav so povratne povezave tvorile temelj Googlovega originalnega algoritma (znanega kot “ PageRank ”).
Čeprav je Google od takrat naredil na tisoče sprememb v svojem algoritmu, povratne povezave ostajajo ključni signal za razvrščanje. Zelo pomemben del je, da povratne povezave ostajajo eden od treh najpomembnejših dejavnikov razvrščanja v iskalnikih.
Katere vrste povratnih povezav so za naše podjetje dragocene?
Vse povratne povezave niso enake in so zelo pomembne iz kakšnih domen “streljamo”.
Z drugimi besedami, če se želite uvrstiti višje v SERP ciljih , se osredotočite na kakovostne povratne povezave.
- Kako to izgleda pri nas:
Ena kakovostna povratna povezava je lahko močnejša od 1000 povratnih povezav nizke kakovosti. Izkazalo se je, da imajo visokokakovostne povratne povezave enake ključne lastnosti. Pomembno je, da kadar se dela povratna povezava je zelo dobro vedeti kako in kje se bo ustvarila. Nato preidemo k pomembnim dejavnikom in to so vstavljanje klnučnih besed kot je recimo Bownova terapija.
Poglejmo iz kakšnih mest je potrebno, da prihajajo povratne povezave – backlinki – iz zaupanja vrednih, avtoritativnih spletnih mest
Če pogledamo primer: Bi raje dobili povratno povezavo s Harvarda … ali spletnega mesta naključnega človeka? Verjetno bo odgovor NE. Izkazalo se je, da Google meni enako. Tudi v našem podjetju Reha Medical smo enakega mnenja kako zelo je pomembno iz kje izhajamo.
Ta koncept je znan kot “Autoriteta domene”. V bistvu več avtoritete kot ima spletno mesto, več avtoritete lahko prenese na vaše spletno mesto (prek povezave).
Kako vključimo ciljno ključno besedo v sidrno besedilo povratne povezave?
Kot opomnik je sidrno besedilo vidni besedilni del povezave.

Na splošno želite, da imajo vaše povezave sidrno besedilo, ki vključuje vašo ciljno ključno besedo.
Pravzaprav je nedavna industrijska študija odkrila povezavo med sidrnim besedilom, bogatim s ključnimi besedami, in višjimi uvrstitvami za to ključno besedo.
Kako spletno mesto (in stran), ki ima povezavo do vas, tematsko povezemo z vašim spletnim mestom, da lahko zgradimo povratne povezave?
Ko je spletno mesto povezano z drugim spletnim mestom, želi Google videti, da sta spletni strani povezani. To je smiselno, če pomislite na to: Predstavljajte si, da ste pravkar objavili članek o teku na maratonu.
V tem primeru bo Google dal VELIKO večjo težo povezavam s strani o maratonih, teku, fitnesu v primerjavi s spletnimi stranmi o ribolovu, monociklih in digitalnem trženju.
Kako se pravilo lotiti povezave »Dofollow«?
Google in drugi iskalniki prezrejo povezave z oznako »nofollow« .

(Z drugimi besedami, povezave nofollow ne štejejo algoritmov za razvrščanje v iskalniku).
Na srečo je velika večina povezav na spletu povezav »dofollow«.
In večina povezav, ki imajo oznako nofollow, na začetku niso tako dragocene. Na primer, povezave iz teh virov imajo običajno možnost nofollow:
- V našem primeru je to –
- sporočila za javnost
- plačane reklame
- oglasi za nevrofizioterapijo
Te povezave tako ali tako niso zelo koristne za SEO, zato ni nič hudega, da so nofollow. Več o podobnih temah in stvareh, ki sodijo med optimizacijo pa vam predstavimo v kratkem.