Kako s par kliki do VSEH ključnih besed vaše konkurence

Dlje časa kot izvajate optimizacijo svojih spletnih strani, večja je verjetnost, da boste težje prišli do novih ključnih besed.

Zato, ker ste skozi čas, za večino prvotno raziskanih ključnih besed že pripravili vsebine.
Preko novih najdenih ključnih besed, za katere pa mislite, da še nimate spletnih vsebin, pa rangirate že z obstoječimi vsebinami.

Še posebej, če delujete v panogi, ki nima ravno v izobilju nešteto ključnih besed.

Kako pridete do novih ključnih besed v tem primeru?

Ena res najbolj enostavnih poti je, da ključne besede preverite pri konkurenci.

Še posebej pri takšni konkurenci, ki vas trenutno na Googlu prehiteva (ker to pomeni, da ta konkurenca dela na optimizaciji svojih spletnih strani – kar pa pomeni, da tudi oni raziskujejo ključne besede v vaši panogi).

“Lahka pot” do ključnih besed vaše konkruence je z uporabo Ubersuggesta. S tem, da v predvideno polje kamor vnašate ime spletne domene NE vnesete svoje domene, ampak domeno konkurenta.

V članku Kako si sami, na hitro, naredite SEO pregled svoje spletne strani imate po korakih opisano kaj morate narediti, da pridete do podatkov o ključnih besedah za svojo spletno stran.

Zdaj samo v drugem koraku, po prijavi v Ubersuggest, vnesite domeno vašega konkurenta, vse ostale korake pa izvedite isto kot so opisani v zgornjem članku na povezavi.

Rezultat tega bo, da boste imeli na računalniku preglednico ključnih besed, ki jih targetirajo vaši konkurenti, zraven tega pa še podatek o tem kakšen iskalni volumen targetirajo konkurenti preko teh ključnih besed, kako zahtevne so te ključne besedne zveze v smislu težavnosti rangiranja na prvi strani Googla in pa tudi trenutno uvrščenost konkurentov preko teh ključnih besed na Googlu.

Ko imate seznam ključnih besed enega ali več konkurentov pred sabo, sestavite načrt objav za vašo hitrost dela – pač v odvisnosti od tega za koliko ključnih besed vaših konkurentov ste sposobni sami pripraviti boljše vsebine, recimo na teden.

Dodaten namig: V seznamu konkurenčnih ključnih besed se NE LOTITE ustvarjanja svojih svebin “po naključju”, ampak izberite eno ali dve tematiki in obdelajte najprej vse vsebine znotraj teh dveh tematik. Na ta način boste gradili “topical authorioty” na področju teh dveh, izbranih tematik:

Opombe glede uporabe orodja Ubersuggest
Zgoraj prikazan postopek deluje, če imate zakupljeno verzijo Ubersuggesta. V brezplačni verziji vam Ubersuggest omogoča izvedbo istega postopka, a bo prikazal samo od 10 do 20 podatkov za ključne besede vaših konkurentov.
Brezplačen SEO pregled v celoti lahko dobite spodaj:

Poglejte še:

Kaj so ključne besede & kako jih izbrati za SEO