Kako poiščete dodatne ključne besede [za katere želite optimizirati EN url naslov]

Poti, da najdete dodatne ključne besede, za katere se splača optimizirati en url naslov, je več.

To lahko delate “ročno” (s pomočjo Google autosuggest-a in pozornega preverjanja, da se vam na najdene ključne besede dejansko prikazuje na Googlu isti url naslov za katerega želite optimizirati vsebino) ali pa s pomočjo SEO orodij.

Spodaj je pokazan postopek za iskanje dodatnih ključnih besed (za optimizacijo enega url naslova) s pomočjo orodja Ubersuggest. Ubersuggest sicer brezplačno dela enkrat na dan. Kar mora biti, če tudi vsak dan pišete, objavljate in optimizirate eno novo vsebino, več kot dovolj.

V razdelku “keyword ideas” vpišete v polje “discover new keywords” primarno ključno besedo, Ubersuggest pa vam izpiše dodatne ključne besede s pripadajočimi iskalnimi volumni:

iskanje dodatnih ključnih besed
Dodatne ključne besede, za katere je smiselno SEO optimizirati isti url naslov – vsebino, ki bo/je spisana in optimizirana za ključno besedo “cnc lathe threading”. Namesto, da z eno spisano vsebino targetirate na 30 uporabnikov Googla na mesec, z isto vsebino targetirate na 210 uporabnikov Googla (na mesec).

Katere so glavne prednosti optimizacije enega url naslova za več ključnih besed

  • prihranek časa; namesto, da pišete vedno novo vsebino za vsako novo najdeno ključno besedo, napišete eno vsebino in jo optimizirate za več podobnih ključnih besed
  • hitrejša SEO rast; namesto, da z 10 različnimi vsebinami, spisanimi za 10 različnih ključnih besed, dosegate večjo vidnost v npr. 10 tednih (ker npr. porabite 10 tednov, da pripravite 10 vsebin), hitrost SEO rasti povečate za 10x, ker z eno vsebino “napadate” več ključnih besed, hkrati
  • izogib kanibalizacije; t.j možnosti, da več url naslovov optimizirate za podobne ključne besede, Google bi pa namesto, da bi vse te url naslove prikazoval v iskalniku, prikazoval samo enega
  • najedanje manjšega “crawl budžeta”; t.j. manj potrebnih kapacitet, da Google prečekira vse vaše url naslove. To velja še posebej pri večjih spletnih straneh…
  • večji nabor anchorjev, potrebnih za interno in eksterno linkanje in s tem tudi manjša verjetnost uporabe napačnih anchorjev pri gradnji povezav na posamezne url naslove !!! Več: Kaj je anchor tekst.
  • večje razumevanje vsebine iz strani Googla iz oči bolj globokega obravnavanja tematike (večja t.i. Topical Relevance, vir 1). Še posebej, če na podlagi najdenih dodatnih ključnih besed, pripravite zasnovo vaše spletne vsebine (t.j. jih vključite v H oznake poglavij).

NAMIG: Iskanje dodatnih (long tail) podobnih ključnih besed in njihova SEO optimizacija k že najdeni prvi/primarni ključni besedi je še posebej priporočljivo za vsebine, ki jih želite uvrstiti visoko na Googlu, v zahtevnih panogah in na tujih trgih…
Razlog je v tem, da je to lažji in bistveno HITREJŠI način, da pripeljete nove obiskovalce na vašo spletno stran, hkrati pa lahko za long tail “vtipkače” ključnih besed na Googlu, pripravite še bistveno bolj ciljane, bodisi informativne, bodisi prodajne vsebine.

Seveda pa dodatnih ključnih besed ni mogoče iskati samo na način, da v Ubersuggest vtipkate samo targetirano ključno besedo. Ampak tudi, da v orodje vtipkate tudi ime spletne domene…

Iskanje dodatnih ključnih besed za obstoječe spletne vsebine

V istem razdelku kot zgoraj (Keyword Ideas) lahko dodatne ključne besede iščete tudi za obstoječe spletne vsebine.

Poglejte sliko:

Namesto, da ideje za ključne besede iščete tako, da v Ubersuggest vtipkate posamezno ključno besedo, iščete nove ideje tako, da v okence “Discover new keywords” vtipkate ime spletne domene (in izberete trg na katerem nastopa vaša spletna stran):

iskanje novih ključnih besed na podlagi vpisane spletne strani
Iskanje dodatnih ključnih besed, za katere je mogoče SEO optimizirati že objavljene spletne vsebine.

Dodatne informacije:

Viri:

1 – Understanding Topical Relevance & Authority In SEO