Hitre onsite SEO izboljšave internetne strani [PRIKAZ OB PRENOVI BLOGA NEVRON]

Če se zanimate predvsem za onsite seo optimizacijo, potem vam bo spodnji prikaz zanimiv zato, ker boste na njem videli, kako, v bistvu, HITRO lahko najdete najpogostejše in, vsaj po mojem mnenju, najpomembnejše, onsite seo rezerve, ki jih (odvisno od platfome na kateri stoji vaša spletna stran), lahko zelo hitro tudi izvedete. Posledično pa izboljšate rezultat uvrstitve te vsebine v iskalniku v zelo kratkem času.

Primer je prikazan iz mojega vsakodnevnega dela (iz sodelovanja s podjetjem Nevron, ki se sicer ukvarja z zame, znanstveno fantastiko, IPTV sistemi; whatever that is :). Btw: spletna stran Nevron je v času pisanja tega zapisa, v fazi prenove (zato spodnji prikaz še posebej priporočam tistim, ki prenavljate svoje spletne strani. Da bo prenovljena stran že vključevala SEO popravke).

Iz spodnjega screenšota, lahko zelo hitro vidite priložnosti za onsite SEO rezerve, ki jih ni težko ne opaziti, še manj pa izvesti.

hitre onsite seo izboljšave internetne straniV nekaterih primerih (če je spletna domena že precej “postarana” in ZAUPANJA VREDNA), spodnji popravki prinašajo izboljšanje pozicij v Googlu tudi za po več 10 in 30 mest. Kolega, s katerim sva imela debato v torek, je s spodnjimi popravki, nek, “postaran” url naslov, prestavil iz pozicije nad 100, na prvo stran Googla. Brez enega samega backlinka.

onsite seo rezerve

 

4 takoj opazne in hitre onsite seo izboljšave internetne strani, sem razdelil, po pomembnosti:

koliko h1 ena oznak naj ima stran

  • točka dva prikazuje prikaz ključne besede v meta opisu. Ključna beseda je pravilno vnešena v meta opis, precej SEO strokovnjakov, pa zagovarja, da je najbolj optimalna pozicija ključne besede v meta opisu takoj, na začetku meta opisa… iz leve proti desni. Navsezadnje, Yoast SEO plugin (za wordpress cms-je) zasveti oranžno, če ključna beseda, ni napisana na začetku meta opisa.
  • točka 3 označuje SEO naslov. Tudi SEO naslov, bi po Yoast-u in mnenju precej SEO strokovnjakov, bil spisan optimalno, če bi ključna beseda bila uporabljena na začetku naslova tega blog zapisa.
  • točka 4 označuje eno od dveh H1 oznak. Tudi (en) H1 naslov bi se naj ZAČEL s ključno besedo, na katero je optimizirana spletna vsebina.

 

ključne besede v naslovihPrevelika pozornost na optimalno pozicijo ključne besede, ima pri marsikom za posledico, t.i. “keyword stuffing” oz. tlačenje ključnih besed na najbolj primerne pozicije, ne glede na to kako potem zveni seo naslov, meta opis ali h1 naslov. Kar je NAROBE. UX first, SEO second. Pri pisanju SEO naslova, meta opisa in H1 naslova, imejte NAJPREJ v glavi, smiselnost zapisa in marketinško privlačnost (glede na opise konkurence), šele nato SEO. Razlog je v tem, ker na boljšo uvrstitev internetne strani v Googlu, vpliva tudi stopnja klikanja na spletno stran (t.i. CTR – click through rate). Ta pa bo sigurno slab, če ti trije opisi ne bodo privlačni in bodo natlačeni s ključnimi besedami.

p.s.: orodje, ki sem ga uporabil pri iskanju onsite seo možnosti za izboljšave, je SeoMinion.