- ne morem verjeti, da se večinska SEO skupnost še kar ni naučila, da je popolnoma vseeno kako reagira ob kakršnikoli potezi Googla, saj bi že zdavnaj moralo biti jasno, da bo Google “svoje”, ne glede na odzive splošne in SEO javnosti, peljal naprej…
Ni nemogoče, da Google tu in tam uporablja tudi taktike provokativnega marketinga in s tem še samo podžiga SEO in ostalo, za digitalni marketing, zainteresirano javnost.
Ni pa tudi nemogoče, da Google kaj testira ali, da Google kaj naredi narobe.
Kaj tokrat razburja SEO skupnost?
Google je včeraj objavil primer “testa” s t.i. Quick view gumbom na iskalniku, ki uporabnikom iskalnika omogoča da pridejo do potrebnih informacij (v tem primeru sestavin za recept) direktno v iskalniku, brez, da bi obiskali vsebino na spletni strani:
SEO skupnost je seveda znoooooorela.
Češ, da gre za direktno krajo vsebine avtorja in, da Google sploh ne skriva več, da ni zgolj “posrednik”, ki bi moral omogočati pregled ponudnikov informacij, temveč, da tudi sam ponuja informacije (ki jih je sicer ustvaril nekdo drug).
Kot podjetniki, ki nimamo ravno neomejenega časa za razpredanje ali je ta funkcionalnost na iskalniku upravičena in moralno nesporna, se nam resnično zdi strahovita izguba časa, če nekdo urco ali celo več, na omrežjih zapravi za to, da na njih izliva vse svoje frustracije glede tega.
Spremenilo se, glasnemu ali manj glasnemu izražanju frustracij, ne bo nič.
Google je kvečjemu v bran svoji potezi objavil, da ima z nekaterimi ustvarjalci vsebin dogovor, da lahko na iskalniku to testira.
Kar seveda SEO skupnost ni pomirilo, ampak jo je prej spravilo v še večji delirij kot pred tem pojasnilom.
Sklep po domače: Tračanje in izražanje negativnih frustracij na socialnih omrežjih bo imelo zelo redko pozitivne učinke na vaš spletni posel.
Prej nasprotne učinke, saj ukvarjanje z negativizmom, negativizem podžiga še naprej.
Pa tudi negativizem privlači.
Sodelovanj in poslovanja z negativno nastrojeno množico pa si najbrž ne želite.
Ostale aktualne SEO novosti
- na, v uvodu tega SEO komentarja TEDNA zgoraj, predstavljen “vihar” je Google opozoril že v začetku tedna:
Google začenja s prikazovanjem t.i. AI organiziranih prikazov.
313-tisočič se SEO skupnost znova sprašuje ali je to konec prikazov na SERP-ih kot smo jih poznali do danes.
Glede na to, da se prikazi na prvi strani Googla, nenehno spreminjajo, je odgovor seveda da.
Ne pomeni pa to konec SEO zgodbe.
Kot že milijonkrat v preteklosti, za SEO skupnost tudi tokrat velja: adapt or die.
Na hitrco pa špekuliram, da bo levji delež pri prilagajanju na novo SEO realnost, znatno več energije potrebno vlagati tudi v organizacijo in predstavitev lastnih vsebin.
In ne več samo v to kako kakovostno je vsebina spisana.
Po domače: če Google za neko iskalno poizvedbo, predstavi tabelo z informacijami kot jo želijo njegovi uporabniki, je dolžnost odgovornega SEO ustvarjalca, da to prepozna in tudi sam ponudi informacije v podobnem formatu.
- druga novost je, da nove pristope k iskanju ponujajo Google Lens:
Z Google Lens lahko, po novem, iščete z uporabo videov, slik in glasu. Hkrati.
Pri čemer lahko ob iskanju v živo Google Lens-om postavljate tudi vprašanja.
- tretja novica je potrjena volatilnost organskih prikazov na Googlu tudi v mesec oktober:
Avgustovska posodobitev se je, kot veste, zavlekla v september, zdaj pa še očitno v oktober.
Kdaj bo konec vesta samo Google in Bog.
Vsi ostali ugibamo in se lahko na x različnih načinov delamo pametne, ker posedujemo to informacijo😄.
Da se v zvezi s tem ne ponavljam, se tokrat o SEO “ekspertih”, ki imajo vse odgovore o tem kako popraviti rankinge zaradi posodobitev Googlovega algoritma, vzdržim.
Kot obljubljeno pretekli teden, dodajam v tokratni SEO komentar TEDNA, naslednji SEO rezultat za motivacijo…
SEO dosežek TEDNA [za motivacijo, iz “domače” prakse]
Konkretni podatki so zaradi varovanja poslovnih skrivnosti zakriti. V nekaterih (dovoljenih) primerih jih prikazujemo kvečjemu našim poslovnim partnerjem s katerimi opravljamo SEO mentorstvo.
Na spodnji sliki vam želimo prikazati kaj je mogoče narediti pri izboljšavah vaših obstoječih vsebin.
Najprej poglejte sliko, nato pa razlago pod njo:
S točko ena želimo najprej SEO ustvarjalce opomniti, da, ko izboljšujete svoje spletne vsebine, ne pozabite, da le te izboljšujte za več targetiranih ključnih besed HKRATI.
Nemalokrat se namreč SEO ustvarjalci lotevate izboljševanja spletne vsebine za kvečjemu primarno in prvo sekundarno besedo, lahko pa bi se pravzaprav lotili optimizacije in targetiranja na celoten paket vseh ključnih besed, ki ste jih določili za nek url.
Na zgornji sliki smo izboljševali (eno) vsebino za 5 besed.
Desno od točke 2 vidite dosežene pozicije v preteklem mesecu.
Pod točko 3, po opravljeni izboljšavi obstoječe vsebine, so zapisane nove uvrstitve.
Tri od petih so znatno boljše, ena za eno pozicijo slabša, ena pa “jezi” še kar naprej.
Kaj sporoča ta primer?
Izboljševanje spletnih vsebin je “never ending story”.
Nič na tem planetu ni tako dobro, da bi se ne dalo izboljšati.
Zato, namesto, da 99,9% svojega fokusa usmerjate v ustvarjanje novih vsebin, le tega razporedite med ustvarjanje novih vsebin in izboljševanje obstoječih vsebin, najmanj enakomerno. S časom, ko bo vaša spletna stran še napredovala, boste izboljševanju obstoječih vsebin morali namenjati več vašega časa kot ustvarjanju novih vsebin.
Še eno presenečenje imamo za vas.
V želji, da naredimo te naše SEO komentarje TEDNA še bolj uporabne za vas, spodaj dodajamo še eno rubriko.
To je:
SEO namig TEDNA [od tujih SEO ekspertov]
Dobro preberite spodnji namig:
Malo je najbrž zgornji namig “advanced” za SEO začetnike, a, ker te SEO komentarje spremlja tudi naša SEO zvesta publika, ki z nami sodeluje, je tokratni namig namenjen predvsem njim.
Umetnost dobrega/visokega rangiranja na Googlu je v tem, da v svoji spletni vsebini “pokrijete” vse spletne entitete, ki so relevantne za iskano frazo. In ko jih najdete, je ključno to, da jih v svoji spletni vsebini uporabite pogosteje in bolj temeljito kot vaši konkurenti.
Kako najdete te (relevantne) entitete?
To ostaja za naše stranke in sodelujoče s Seo-Praktik.si.
Vse ostale SEO novice in uporabne misli delimo in komentiramo v svoji podporni skupini na Facebooku, ki je namenjena izključno našim aktualnim (in nekaterim ex) SEO mentorirancem.
Vodnik kako optimizirati spletno stran
Ostali SEO komentarji TEDNA