Po raziskavi Ahrefs spremeni Google meta opis v 62,78% primerih (vir 1):
Po raziskavi SearchEngine Journal, Google zamenja meta opis celo v 70% vseh primerov (vir 2).
V tem zapisu je podrobno razloženo in prikazano na primeru, kako dosežete, da Google ne bo spremenil vašega meta opisa.
Kazalo
Prikaz na primeru
Za spletno stran Seo-Praktik.si (na kateri se ravnokar nahajate) je Google do nedavnega, za enega izmed url naslovov (https://www.seo-praktik.si/kaj-je-seo/)) prikazoval drugačen meta opis od tistega, ki je bil zapisan v vtičniku Yoast.
Na sliki poglejte kakšen meta opis je bil dodan v Yoast vtičnik za ta url naslov:
Url naslov, na katerem je vsebina, ki pojasnjuje kaj je SEO, je optimiziran za ključno besedno zvezo “kaj je seo”.
Potem, ko so uporabniki Googla v iskalnik vtipkali izraz “kaj je seo”, je Google prikazoval spodnjo sliko:
Za meta opis je, namesto predvidenega (v polju za meta opis v vtičniku Yoast na sliki 2), Google uporabil besedilo iz prvega odstavka vsebine, ki se nahaja na url naslovu.
Kar je prikazano na sliki:
Kako sem dosegel, da Google za ciljano ključno besedo “kaj je seo”, prikazuje želen meta opis iz Yoasta
Postopek je enostaven.
Pred besedilo, ki ga prikazuje Google, namesto vašega želenega meta opisa, vstavite oznako nosnippet v naslednji obliki:
<span data-nosnippet=””> besedilo, ki ga Google prikazuje v meta opisu <span>
Poglejte tole v praksi iz tega primera:
Kako naredite to…
Če delate z WordPressom (in uporabljate bloke Gutenberga), potem najprej spremenite prikaz vsebine iz blokov v html:
Nato pred in za besedilo preprosto skopirajte oba dela kode. To je vse.
Kako zgleda prikaz na Googlu, po spremembi….
Po opravljeni spremembi, vrzite url naslov znova v Googlov indeks (čez Google search konzolo).
Sam sem spremembo zaznal po cca. 2 urah.
Viri:
1 – How Often Does Google Rewrite Meta Descriptions? (New Data Study)
2 – Google Rewrites Meta Descriptions Over 70% of the Time