4 taktike s katerimi boste bolje rangirali v Google Discover

Že poznate Google Discover?

To je del Google aplikacije na mobilnih telefonih, ki vam prikazuje novice za katere predvideva, da so popolne za vas.

Kako lahko Google Discover razume kaj je vsebina, ki zanima vas?

Preko vaše zgodovine uporabe Googlovih aplikacij naredi nekakšen presek vaših interesnih dejavnosti. Na podlagi tega vam dodeli najljubše aktivnosti, informacije, zanimanja, športe itd. Tako vam prikazuje le novice, ki bi naj bile zanimive vam.

Se že sprašujete kako bi lahko vi vašo spletno stran oziroma vaše spletne vsebine uvrstili na Discover? Jaz sem se vsekakor takoj, ko sem videl potencial začel spraševati po tem. Sam še vseeno večino svojega časa posvetim klasičnemu SEO delu. Dodal pa sem majhen delček klasičnemu delu, ki bo poskrbel, da bom imel večje možnosti, da se pojavim tudi na Google Discover-ju.

Vsekakor si želim pristati med predlagano vsebino vsakega lastnika restavracije ali kuharja, ki želi izdati svojo novo kuharsko knjigo. Zato skrbim zato, da so moji članki o fotografiranju hrane čim bolj prilagojeni klasičnim SEO merilom in tudi spodnjim smernicam za boljše pojavljanje na Discover-ju.

google-discover

Uporabljajte čustvene naslove ne pa vabe za klik

To je že osnova spletne optimizacije pa vseeno jo je še posebno poudariti, ko se želimo pojaviti na Google Discover. Resno vas prosim, da najprej predvsem pazite, da ne delate vame in ne lažete uporabnikom. Verjemite, da se bo to hitro poznalo v nasprotni smeri kot bi si želeli.

Če boste uporabljali naslove kot so “preverite zakaj Petra Prevca ni bilo na treningu” v vsebini pa bo bralec ugotovil, da v bistvu ni resnice v naslovu oziroma, da je zavajajoča potem je velika možnost, da se bo naslednjič raje odločil za klik na drugo spletno stran. Temu v angleščini rečemo “clickbait”. Slovenski prevod vaba za klik pa točno razloži celoten namen takšnega dela.

Raje uporabite čustven naslov kot vabo za klik in seveda poskrbite, da bo ta čustven naslov res opisoval vsebino članka!

Čustven naslov vsebuje močne besede, ki pri bralcu vzbudijo čustva in tako si še bolj želi klikniti nanj in še naprej brati vsebino.

Če primerjamo naslov “poročna fotografija Goran VK wedding” z naslovom “Goran VK wedding – Poročna fotografija, ki bo najbolje opisala vajino ljubezen” je razlika opazna v trenutku. Seveda si želimo prebrati nekaj s pomenom in ne le goli opis. Še vedno pa ne eno ne drugo ni laž ali nategovanje resnice, kot to dostikrat delajo novičarske spletne strani.

Vključite kakovostno vizualno vsebino za večjo možnost prikaza v Google Discover

Naslednja stvar, ki vam lahko pomaga, da se boste prej pojavili na Google Discover je kakovostna vizualna vsebina ali ostali mediji. Torej ali bo to infografika, skica, grafika, fotografija, gif, video ali še kaj kar nisem naštel niti ni pomembno. Bolj je pomembno, da je tisto kar vključite res kakovostno!

Naj vsebina dejansko opisuje oziroma orisuje vaše napisane besede. Naj bo med tekstom zato, da bo kot prvo bralca privabila kot drugo pa, da mu bo pomagala razumeti vsebino.

Če to razložim na preprostem primeru spletne trgovine z otroškimi oblačili. Recimo, da pri vas prodajate otroške kape. Ko boste dodali novo otroško kapo v spletno trgovino boste napisali vse podatke, ki bi utegnili potencialnega kupca zanimati. Vse od velikosti, barv, materialov, prednosti pred konkurenti, cene… Vse to pa otroške kape ne bo niti približno tako dobro opisalo kot vsaj ena njena fotografija!

Torej ne pozabite na kakovostno vizualno vsebino, ki bo koristila tako vašim obiskovalcem kot vašemi optimizaciji in možnosti, da se pojavite na Google Discover.

Obnovite svojo zimzeleno vsebino

Vsaka spletna stran ima več vrst vsebin. Tista, ki je ustvarjena na dolgi rok in je ciljana na naše glavne SEO cilje se lahko imenuje tudi naša zimzelena vsebina. Že samo ime pove, da bo ta vsebina aktualna na naši spletni strani leta in leta. Da pa bo ves čas aktualna pa boste morali seveda poskrbeti tudi za redno osveževanje le te!

Raziskave so pokazale, da obstaja tudi povezava med tem, da zimzeleno vsebino dopolnite in tem, da se zopet pojavi na Google Discover, kar ji seveda v kratkem rok drastično poviša CTR.

Google Discover naj bo le dodatni in ne nadomestni kanal!

Google Discover vsekakor ne more biti vaša glavna in edina usmerjenost pri organskem protemu na Googlu. Nikakor ne pozabite na svojega paradnega konja, ki bo še dolgo iskalnik sam.

Velika razlika med iskalnikom in Discover-jem je ta, da lahko rezultate preko iskalnika nekako načrtujete. Medtem, ko je Discover v resnici čisto nepredvidljiv. Jaz vam nikakor ne bi upal garantirati katera vsebina bo končala na Discover-ju in katera ne.

Je pa tako malo dodatnega dela, da si izboljšate možnosti za pojavo na Discover-ju, da se to vsekakor splača dodati k svojemu rednemu procesu.

Če končam z primerom poročnega videa. Mogoče boste kot videograf z vsebino na temo poročni video težko upali na Google Discover prikaz, ker to ni tema, ki bi zanimala široko publiko. Verjetno boste bolj pozorni na Youtube SEO in optimizacijo za le tega. Po drugi strani pa bo mogoče prišel čas, ko boste posneli poročni video za nekoga znanega iz vaše države ali regije. Ta vsebina pa vsekakor lahko hitro pritegne tudi oči Discover-ija in tako tudi na vašo spletno stran pripelje dosti več prometa.