Evidentiranje vaših pozicij na Googlu

Evidentiranje vaših pozicij na Googlu vam bo pomagalo ker si želite vedeti kako vpliva vaše delo na rezultate. Le z redmin evidentiranjem boste lahko ugotovili ali delate dobro in morate le nadaljevati s tem ali pa morate kaj dodati svoji rutini. Vsekakor pa za dobro uvrščanje na Googlu morate skrbeti, da boste imeli rutino in da boste delali redno!

Sam se recimo lahko pohvalim, da sem kot fotograf poskrbel, da je moja spletna stran odlično rangirana na več ključnih iskalnih besed. Recimo družinsko fotografiranje je velik del mojega dela. Pa sem že brez resnega dela na off – site optimizaciji prišel do drugega mesta na Googlu. Res pa je, da je to trajalo nekaj časa in to lahko spremljam skozi evidentiranje svojih pozicij. Tako vidim, da niti ne potrebujem pretiranega zunanjega povezovanja ker sem že samo vsebino na temo družinsko fotografiranje napisal dovolj dobro.

Zakaj vam bo evidentiranje vaših pozicij na Googlu pomagalo

To je zame že tako kristalno jasno, da je skoraj težko pisati o tem. Pa vseeno se moram posvetiti najprej vprašanju zakaj, da bomo potem lahko obdelali kako vam bo to pomagalo. Evidentiranje vaših pozicij na Googlu vam bo vsekakor pomagalo že pri samem pisanju, saj tako ne boste pisali dvakrat na iste cilje. Prav tako boste lahko spremljali svoj napredek ali pa nazadovanje in boste pravočasno ukrepali. Pri razlagi bom poskusil vključiti tudi kakšen primer, ki vam bo olajšal razumevanje napisanega.

Ne boste dvakrat pisali na isto ključno besedo. Za primer vzemimo unikatna otroška oblačila

Tudi če se vam zdi, da vi pa nikoli nebi dvakrat pisali na enako ključno besedo se vam to lahko zgodi. Danes mogoče res nimate veliko vsebine na spletni strani in lahko vse hranite v spominu. Kaj pa čez pet ali deset let? Upam, da boste imeli uspešno in polno relevantnih nasvetov spletno stran, ki bo poskrbela, da bo vaš posel cvetel.

No takrat pa boste težko vedel o čem vse ste že pisali in z lahkoto se bo zgodilo, da boste o neki temi pisali iz drugega zornega kota. Seveda bi v tem primeru bilo optimalno, da naredite tudi novo raziskavo ključnih besed in ciljate na novo ključno besedo.

Vzemimo za primer Unikatna otroška oblačila. Znamka LABI se prvenstveno ukvarja s šivanjem otroških oblačil. V bistvu je ime znamke LABI unikatna otroška oblačila. Vstopna stran je zato pripravljena za ključno besedo otroška oblačila. Spletna trgovina je SEO optimizirana na unikatna otroška oblačila. Seveda pa poleg tega velikokrat napišemo nasvete in prednosti izbire unikatnih otroških oblačil. Seveda pa v tem primeru moramo najti ključno besedo iz drugega zornega kota, da se ne bosta dve podstrani na enaki spletni strani borili za enako pozicijo z eno ključno besedo.

Vedeli boste če redno rastete in kje padate

Nekatere vsebine boste že v začetku napisali tako dobro, da bodo takoj dobro postavljene v iskalnikih. Seveda je tukaj več faktorjev, ki bodo vplivali na rangiranje vaše vsebine. Eden od njih je tudi kako konkurenčna je ključna beseda na katero ciljate. Če recimo za primer vzamem otroške kape, ki so v Sloveniji kar močno konkurenčne, je težko napisati vsebino, ki bo kar takoj na prvem mestu na Googlu. Pri takšnih daljših projektih je evidentiranje vaših pozicij nujno.

Po nekaj mesecih boste videli kako ste se postavili že v začetku z osnovnim pisanjem vsebine na vaši spletni strani. Tako boste čez čas lahko ugotovili če se mogoče, da vsebino bolje dopolniti, da bo bolj relevantna za iskanja na ključno besedo otroške kape. Potem pa boste seveda lahko spremljali tudi kako pogosto ste pridobili zunanje povezave na to podstran in kako je to vplivalo na vašo pozicijo na Googlu. Tako boste vedeli kako pogosto morate iskati oziroma pisati članke, ki bodo kazali na vaše “otroške kape”.

Znali boste zasnovati dobro SEO taktiko

Ko boste ustvarili več vsebin se boste z dobrim evidentiranjem in branjem vaših rezultatov naučili zasnovati dobro seo taktiko. Ko sem sam pisal vsebino na ključno besedo fotografiranje hrane sem recimo začel s tem kar bo koristilo meni. Predstavil sem kako dobro znam jaz fotografirati hrano, pokazal sem svoje najboljše fotografije in seveda povabil obiskovalca strani, da se odloči za mojo storitev. Čez čas pa sem videl, da ta vsebina nima toliko interakcije kot ostale vsebine na spletni strani. Zato sem začel bolj podrobno raziskovati kaj si obiskovalec spletne strani želi prebrati ko išče fotografiranje hrane. Ugotovil sem, da v današnjem času veliko ljudi želi znati fotografirati. Zato sem svojo vsebino malce prilagodil in napisal nekaj osnovnih napotkov za ustvarjanje popolnih fotografij hrane. Tako me sedaj najdejo tisti, ki želijo sami fotografirati svoje krožnike in tisti, ki si želijo mojih storitev. Velikokrat pa se zgodi tudi, da me bralci ne glede na to, da sem napisal navodila prosijo za kakšen nasvet ali tudi, da pridem fotografirati njihove kulinarične kreacije.