10 bistvenih elementov spletne trgovine, ki vam pomagajo povečati spletno prodajo

Svet je bil v zadnjih dveh desetletjih priča veliki preobrazbi načinov poslovanja. Komercialne organizacije so se močno razvile v smislu načina delovanja. Vzpostavili so spletna mesta, kjer svojo blagovno znamko gradijo okoli svojih izdelkov in storitev ter ključnih strank. To se imenuje spletna trgovina. Največje svetovne maloprodajne verige, kot so eBay, Amazon, Aliexpress itd., se osredotočajo na to, kako oblikovati učinkovito zasnovo spletne trgovine in kateri elementi spletne trgovine so nujni za uspešno poslovanje.

spletna trgovina trendi
Trend prodaje preko spletnih trgovin iz leta v leto narašča (VIR 1)

Način poslovanja se je torej preoblikoval iz fizičnega na splet. V prispevku zapišemo, kateri so glavni elementi spletne trgovine, ki jih morate vključiti za vsako napredno spletno poslovanje.

1. Personalizacija kupcev

Običajna želja vsakega posameznika je, da bi ga prepoznali po njegovem imenu, zato učinkoviti prodajalci v kateri koli trgovini izkoriščajo to podzavestno potrebo. Vprašali vas bodo, kako vam je ime, in vas bodo poklicali po imenu vsakič, ko vas bodo želeli nagovoriti.

Najboljše rešitve za spletno trgovino zahtevajo tudi personalizacijo, saj se njihove stranke počutijo pomembne in posebne.

Zato, ko iščete možnosti prijave na svoji spletni strani, ne pozabite dodati tudi funkcije Ime. Obstaja nekaj plusov, zakaj bi morali vključiti imena svojih strank. Prvič, zelo enostavno in hitro je napisati ime, namesto da bi naložili sliko ali dodali druge osebne podatke. Drugič, nikogar ne moti ali ima težave s tem, ko objavi svoje ime. Nenazadnje lahko poskrbite, da se vaša stranka počuti posebno, ko se na nadzorni plošči pojavi njeno ime.

2. Objava najbolje prodajanih izdelkov na domači strani

Tako kot običajna nakupovalna mesta bo vaša stranka najprej poiskala vaše prodajne uspešnice. Ker bi takoj rada vedela, kaj ji ponujate, je zelo pomembno, da svoje vrhunske izdelke predstavite na prvi strani. Vašim strankam prihrani čas, posledično pa dobro počutijo glede vaše storitve. Prav tako jim vsekakor pomaga pri pravilni izbiri, saj lahko dobijo tisto, po kar so dejansko prišli, namesto da bi izgubljali čas za nepotrebno izbiro.

3. Kategorije izdelkov

Podobne vrste izdelkov lahko združite na enem mestu; to se imenuje kategorija izdelkov. Izdelke je mogoče združiti glede na podobnost, serije, lahko tudi sezono, prodajne popuste ali kaj podobnega. Najpomembnejša prednost uporabe kategorije izdelkov je, da so zelo dobro uvrščene v iskalnikih. Vendar pa boste morali svoje sklope redno posodabljati ali menjati. To bi pomagalo obdržati vaše nove potencialne stranke na podlagi njihovih interesov.

panheat ir paneli kategorije izdelkov
Vedno vključite kategorije izdelkov, kot je to narejeno na Panheat spletni trgovini

Na svoje spletno mesto lahko dodate tudi seznam priporočenih izdelkov, zato da postanejo bolj osebni. Ljudje običajno kupujejo na podlagi tega, kar je iskala zadnja stranka. Zato posodobite svojo zbirko na podlagi iskanja zadnje stranke.

4. Možnost povečave fotografij

Za večino spletnih mest s prikazanimi slikami in posnetki je pogosta napaka ne dodajanje možnosti povečave. Nihče ne kupi izdelka, ne da bi ga podrobno preučil. Tudi v fizični maloprodaji ljudje ponavadi natančno pregledajo izdelek, preden ga kupijo. To zviša pomen dodajanja možnosti povečave, da bodo stranke pri vaši ponudbi zadovoljni. Šele ko si bodo izdelek temeljito ogledali, se bodo lahko odločili na podlagi informacij in se ob tem počutili zadovoljni. Poleg tega morajo biti slike zelo visoke kakovosti, da se med povečavo ne zameglijo.

5. Podrobnosti o pošiljanju

Običajno je priporočljivo, da dodate možnost pošiljanja ali dostave na vrh vaše spletne strani; najpogosteje je pripet na glavo spletnega mesta. Posebno pozornost je treba posvetiti popolnim informacijam o različnih stroških pošiljanja glede na lokacije. Najboljši pristop je ponuditi popolnoma brezplačno storitev dostave, da bi pritegnili več strank na svoje spletno mesto.

sqs trgovina
V nogi naj bodo hitro dostopni podatki o pogjih poslovanja, dostave in pošiljanja (primer SQS)

6. Kontaktne informacije in povratne informacije

Šteje se, da je najboljša praksa dodati svoje kontaktne podatke na svoje spletno mesto. To vam bo pomagalo pridobiti zaupanje vaših strank, saj boste vedeli, da vas lahko dosežejo, kadar koli želijo. V primeru, da gre kaj narobe, vas bo vaša stranka imela možnost, da vas o tem obvesti. To vam bo po drugi strani pomagalo vzpostaviti in vzdrževati dolgoročne odnose s svojimi strankami.

Večina uspešnih spletnih strani omogoča tudi možnost povratnih informacij.

Tako bodo vaše stranke lahko klepetale z vami, če bodo imele kakršna koli vprašanja. Če z njimi ne morete klepetati, bi verjetno zadostoval preprost obrazec za povratne informacije. Upoštevajte, da je treba te obrazce za povratne informacije redno spremljati in pošiljati zadovoljive odgovore v optimalnem časovnem okviru.

7. Mnenja in ocene

Elementi spletne trgovine vključujejo tudi dodajanje mnenj in ocen na vašo spletno stran. Uspešna spletna trgovina je kot skupnost, v kateri lastniki strani, tisti, ki jo vodijo, in stranke sodelujejo. Stranke ne kupujejo le izdelkov z vašega spletnega mesta, ampak jih priporočajo tudi drugim. Ta pozitivna mnenja lahko vašemu spletnemu mestu dodajo veliko vrednost.

Nekateri lastniki spletnih strani neradi dodajajo možnosti mnenj. Bojijo se, da bi bile stranke kritične do njihove ponudbe ali storitev. No, če niste prepričani v kakovost svojega izdelka, kako lahko pričakujete, da bo všeč vašim strankam? Ključno je, da se ne izogibate negativnim povratnim informacijam in jih uporabite za izboljšanje svojega izdelka ali storitve.

elementi spletne trgovine
Dodatni elementi spletne trgovine, ki so ravno tako ključni (VIR 2)

8. Cenovni filtri

Pomembno je, da v trgovini omogočite cenovne filtre. Pri spletnih trgovinah so izjemno praktični, zato jim posvetite dodatno pozornost. Poskrbeti morate, da svojim strankam ponudite možnost, da vaše izdelke razvrstijo glede na njihovo ceno. V primeru, da cena ne vključuje stroškov pošiljanja, morate dodati ustrezne podatke. Splošne podrobnosti cen morajo biti pregledne in ne sme biti skritih stroškov. Ideja je, da vaše stranke čutijo, da zaupajo vaši blagovni znamki, zato vam bodo zveste tudi dolgoročno.

9. Seznami želja

Seznam želja je funkcija, ki jo priporoča večina spletnih trgovin, in vašim strankam omogoča, da shranijo izdelek za drugič, če tisti trenutek niso prepričani o nakupu. Na ta način dajete svojim strankam priložnost, da ne pozabijo izdelka za morebitni nakup. Seznam želja zagotovo pomaga, da se spomnijo, kaj jim je bilo prejšnjič všeč. Prav tako lahko naredite še korak dlje, tako da strankam pošljete opomnike o znižanih cenah v vaši spletni trgovini. Ne pozabite narediti svojega seznama želja privlačnega in zanimivega, da ga bodo potencialni potrošniki jasno videli na vaši spletni strani in ga bodo tudi uporabili.

10. Možnost skupne rabe

Številna spletna mesta močno poudarjajo funkcijo skupne rabe. Dodajte kratke povezave z možnostjo delitve to bo vašim strankam omogočilo, da druge obvestijo o vaših seznamih izdelkov. Dandanes je funkcija skupne rabe na vaši spletni strani velik plus, saj ljudje ves čas uporabljajo družbena omrežja. Prav tako ne pozabite, da mora biti vaša stran prijazna do mobilnih naprav, saj bo večina uporabnikov nanjo prišla prek pametnih telefonov. Možnosti skupne rabe so lahko za platforme družbenih medijev, sporočila SMS itd.

Kakšen pomen torej imajo elementi spletne trgovine?

Skratka, elementi spletne trgovine, kot so funkcionalnosti in oblikovalske rešitve, so odličen način za izboljšanje vaše spletne strani. Spletni poslovni svet se razvija iz dneva v dan in zavedati se je treba spreminjajočih se trendov, da bi njihova spletna stran bolj delovala. Vse bistvene značilnosti oblikovanja spletne trgovine, o katerih smo razpravljali zgoraj, so minimalni standardi za zagotavljanje uspešnih storitev.

  • VIR (1) Wakeup Data
  • VIR (2) QL Tech