- Pred prejšnjim tednom je Google napovedal, ta teden pa uresničil.
Začela se je nova, t.i. core posodobitev Googlovega algoritma.
Ki zaenkrat, za razliko od vseh dosedanjih, ni opazna nikjer:
Kako to zgleda v praksi:
Izvajane aktualne posodobitve Googla ne izkazuje noben izmed najbolj poznanih SEO merilcev nihanj prikazov spletnih strani na Googlu, zgornja slika pa govori ravno nasprotno.
Visoka volatilnost (nihanje uvrstitev spletnih strani na Googlu) je bila zaznana v času pred posodobitvijo algoritma, s samim datumom najave in izvajanja posodobitve pa so se merilniki celo znatno umirili.
Kdo bi to sploh še razumel? 😃
Razlogi za to “kontradiktornost” so možni naslednji:
- merilci se, vsi po vrsti, motijo (Bog pomagaj tistim, ki za te merilce plačujejo)
- Google se heca, laže, draži in posodobitve sploh ni
- posodobitev se dotika nečesa, kar ne vpliva na uvrstitve na Googlu
- posodobitev je še v zagonu
“Živi bili in videli”.
Ostale aktualne SEO novosti
- po štartu SearchGPT-ja se pojavljajo že prva opažanja glede spremembe tržnih deležev v iskalnem marketingu.
Google v tem momentu (še) ni ogrožen, prihaja pa SearchGPT že v bližino Binga:
- Google testira umik fav ikone in imena spletnih strani iz iskalnika.
Kakor, da išče dodaten prostor za “nekaj” drugega (recimo AI Overviews):
- t.i. “pogovorno iskanje” se testira v številnih Googlovih aplikacijah.
S tem vemo kam pes taco moli.
Pogovorno iskanje je že implementirano na Googlovem iskanju na več kot 100 trgih:
- AI odgovori so se začeli pojavljati med PAA (people also ask) odgovori:
- med AI odgovori testira Google označevanje teksta preko katerega se lahko sproži novo iskanje (ki spet ponudi AI odgovore):
- v skupnosti spletne optimizacije je bil zaznan primer, ko AI odgovori ponujajo slike (brez citiranja in navajanja virov).
Ali je to prav ali ne, očitno več nikogar ne zanima.
Google je več kot preveč velik, da bi si manjše spletne strani sploh lahko privoščile kakršnokoli reakcijo na to.
Ker bi to bila samo izjemna potrata časa.
SEO dosežek TEDNA [za motivacijo]
Ko gre za prikaz dosežkov naših spletnih projektov ali projektov naših poslovnih partnerjev so lahko konkretni podatki zaradi varovanja poslovnih skrivnosti zakriti. V nekaterih (dovoljenih) primerih jih prikazujemo kvečjemu našim poslovnim partnerjem s katerimi opravljamo SEO mentorstvo.
Za glavni SEO dosežek tega tedna si tokrat v naši ekipi štejemo v čast, da nam počasi uspeva v tabeli najbolj aktualnih SEO priporočil, ki jih je treba upoštevati pri spletni optimizaciji, posodobiti vse SEO smernice s konkretnimi in aktualnimi napotki za njihovo optimizacijo:
Pozorni boste opazili, da so v njej tudi priporočila za optimizacijo t.i. Featured Snippet prikazov, v prihodnosti pa bodo zagotovo dodana še priporočila za optimizacijo za AI odgovore.
SEO namig TEDNA
Neil Patel, NP digital je tokrat objavil zanimivo raziskavo o tem katera socialna omrežja so najbolj in katera najmanj prijazna.
Zelo poučno:
Vse ostale SEO novice in uporabne misli delimo in komentiramo v svoji podporni skupini na Facebooku, ki je namenjena izključno našim aktualnim (in nekaterim ex) SEO mentorirancem.
Vodnik Optimizacija spletnih strani [Kako pristopiti & kje začeti]
Ostali SEO komentarji TEDNA