Za razliko od KeywordShitter-ja, ki je predvsem SEO orodje za analiziranje in iskanje DOLGOREPIH ključnih besed in za razliko od KeywordRevealer-ja, Googlovega načrtovalnika ključnih besed in še precej ostalih analitičnih orodij za raziskovanje ključnih besed (ki podatke jemljejo pretežno od Googla), je AnswerThePublic, SEO orodje, ki pomaga pri dveh opravilih analiziranja besed:
- AnswerThePublic ne prikazuje iskalnih volumnov in je zato odlično orodje za raziskovanje vprašanj in tematik, ki jih spletni uporabniki, dejansko postavljajo na internetu
- hkrati pa, AnswerThePublic, ker vprašanja, ki jih spletni uporabniki, postavljajo na spletu, lepo sortira po vprašalnicah, služi tudi krasno za tematsko analizo ključnih besed
Da ne govorim, da je uporabniški vmesnik orodja, ekstra enostaven, povrh še duhovit, rezultate pa prikazuje na zelo slikovit in razumljiv način.
AnswerThePublic najdete tu.
AnswerThePublic se na internetu pozicionira kot brezplačno SEO in vizualno orodje za raziskovanje ključnih besed, s katerim optimizacija spletnih strani dobi hitro nove ideje pri pripravi spletnih vsebin.
V brezplačni verziji deluje samo za angleško govoreč trg, a lahko preprosto angleške rezultate sami prevedete v slovenščino in na Googlu preverite ali ista vprašanja, samo v slovenščini, na Googlu, postavljajo tudi Slovenci.
Duhovita, vhodna slika, orodja, nas pričaka tako:
Za prikaz delovanja orodja, sem sam, v okence za vnos ključne besede, vtipkal angl. besedo “furniture”:
- v prvem prikazu vam orodje prikaže kakšna vprašanja spletni uporabniki postavljajo na internetu.
Prikaz je ločen po vprašalnicah (what, who, will, can, where, which, are, how, when in why):
- drugi prikaz prikazuje iskanja s predlogi (furniture: for, to, with, without, can, is, near):
- tretji prikaz prikazuje primerjalna iskanja (vs, versus, like, and, or):
- četrti prikaz prikazuje iskanja po abecednem redu (za to slike najbrž ni potrebno)
- peti prikaz prikazuje sorodna iskanja
Kako AnswerThePublic uporabite v praksi?
Iz vprašalnic, iz enega sklopa (iz primera na prvi sliki, npr.: sklop “will”), izberete tematsko smiselna vprašanja, npr:
- will furniture fit
- will furniture fit around the corner
- will furniture fit down stairs
In na slovenskem Googlu, preverite ali na zgornja vprašanja, obstaja tudi zanimanje pri nas.
Očitno da:
Zdaj samo pripravite vsebino, ki bo imela naslov (h1) npr.: Kako prihraniti prostor v stanovanju.
Poglavlja v vsebini (h2), pa bodo imela npr. naslednje naslove:
- kako se prepričati, da pohištvo za stanovanje ne bo preveilko
- kako, kljub ogromno pohištva, izkoristiti kotni del sobe ali kakšno pohištvo je najbolj primerno za kotni del sobe
- kako varno in brez prask spraviti pohištvo po stopnicah
AnswerThePublic je super powerfull orodje, predvsem za vse, ki s svojimi spletnimi stranmi, ne lovimo samo perfektno SEO optimizirano internetno stran, ampak nas zanima še bolj dolgoročna dodana vrednost internetne strani. To je njena UPORABNA VREDNOST. Spletna stran je namreč uporabna toliko bolj, kot na njej najdemo več materialov, orodij in vsebin, ki nam koristijo, za naše potrebe.
p.s.: od tod tudi pri meni (že druga) odločitev, da sestavljam blog z uporabno vrednostjo (blog z opisi SEO orodij, ki ga ravnokar spremljate). Isto zgodbico sem prvič sestavljal že na moji osebni spletni strani, kjer so na enem mestu zloženi vsi moji Vodniki za digitalni marketing.
Video kako uporabljati AnswerThePublic si lahko ogledate tudi spodaj: