Kazalo
Razlog za naziv SEO rezultat meseca
Razlog za naziv SEO rezultat meseca za mesec november 2022 je viden na spodnji sliki. Spletna stran RehaMedical.si je z težko, generično ključno besedo (3600 iskalnega volumna), s katero se že 19. mesecev bori za prvo stran Googla, zasedla 3. mesto. Ključna beseda izhaja iz zahtevne zdravstveno, medicinske panoge, zaradi varovanja poslovne skrivnosti, pa je na spodnji sliki, zakrita.
SEO rezultat meseca novembra 2022 v sliki
Uvrstitev ključne besede se spremlja v vrstici 4.
Pred 19-imi meseci je bila spletna stran RehaMedical.si s to ključno besedo nad 100-to uvrstitvijo na Googlu, šele po 7. mesecu dela, je vsebina na ciljanem url-ju dosegla uvrstitev pod 100 (89. mesto).
V vednost: v tem času se je ekipa Rehamedical.si šele spoznavala s SEO optimizacijo (preko mojega 6. mesečnega SEO mentorskega programa), hkrati pa je pri glavnem akterju te zgodbe prišlo tudi do menjave njegove poslovne kariere. Intenzivnejše izvajanje SEO aktivnosti se je začelo izvajati šele v prvem podaljšku sodelovanja s poslovnim partnerjem, v v drugem 6. mesečju sodelovanja (ko so se lovili tudi pogoji za prejem SEO certifikata). Na povezavi je lastnik, Renato Brunšek, dopisan kot eden izmed prejemnikov SEO certifikata.
V drugem polletnem sodelovanju so zabeležene prve odlične pozicije vsebin za ključne besede, evidentirane med 15. in 41. vrstico. Med njimi je tudi že ena druga, 3600 volumenska ključna beseda, s katero zaseda Rehamedical.si trenutno drugo pozicijo na Googlu.
S prvo ključno besedo (vrstica 4, 3600 iskalnega volumna) je spletna stran že dosegla 5. mesto v avgustu 2022, za kar si je v septembru že drugič prislužila naziv SEO rezultat meseca.
Tokrat je spletni strani podeljen ta naziv tretjič.
Analiza dela za prvi naziv SEO rezultat meseca v juniju 2022 je tukaj.
Analiza dela za drugi naziv SEO rezultat meseca v septembru 2022 je tukaj.
Spodaj so na sliki aktualni SEO rezultati:

Kaj se je delalo
Kot ugotovljeno že v predhodnih dveh SEO analizah spletne strani Rehamedical (nad sliko), glavni akterji spletne strani, po letošnjih počitnicah, ne počnejo nobenih posebnih SEO trikov in novitet, razen to, da delajo bistveno bolj intenzivno predvsem na off site optimizaciji.
ZAHVALA: Za doseganje zgornjih rezultatov gre zahvala znova Renatu Brunšku, ki pri Rehamedical.si skrbi za redno izvajanje SEO aktivnosti ter razvijanje novih SEO projektov. Po končanem SEO mentoriranju se z Renatom slišiva redno, enkrat mesečno. Skupaj pregledava rezultate, predebatirava o novih priložnostih in rezervah za nadaljno rast in skratka, zgledno sodelujeva še naprej. Renato – znova hvala!
Moje mnenje in videnje nadaljnih priložnosti za nadaljno SEO rast spletne strani RehaMedical.si
Kot sem zapisal že v prejšnjih dveh SEO analizah spletne strani RehaMedical.si, deluje omenjena stran v panogi in branži, ki ima še “nešteto” ključnih besed s katerimi je, vsaj po mojem mnenju, dela še vsaj za kakšni dve leti pripravljanja novih vsebin. In še to, samo, če se spletna stran usmeri v ozko targetiranje izključno ključnih besed v svoji branži.
Naslednja priložnost je prenova spletne strani v smislu doseganja večjih izplenov iz konverzij.
Dodatno rast prepoznava ekipa v gradnji dodatnih spletnih strani za napadanje Googlove vertikale z več spletnimi stranmi, kar nekaj konkurentov v tej branži pa ima, ob bok obstoječim SEO optimiziranim vsebinam, postavljene tudi spletne trgovine, preko katerih se lahko širi prodaja izdelkov, ki sodijo v panogo, ki jo obstoječe spletne vsebine, pokrivajo.
POJASNILA:
– SEO rezultat meseca objavljam z dovoljenjem sodelujočih s Seo-Praktik.si. V predstavljenih rezultatih so nekateri podatki zamegljeni.
– Lestvica vseh SEO rezultatov meseca, vključno s povezavami do objavljenih SEO analiz vsakega rezultata, je to: Seo rezultati meseca – Lestvica
– Kljub večim kandidatom, ki se potegujete za naziv SEO rezultat meseca in, ki bi si, glede na svoje uvrstitve na Googlu, tudi ta naziv zaslužili, se pri dodeljevanju tega naziva, med ostalim, upošteva najbolj odmeven premik med najvišje, organsko uvrščene spletne strani na Googlu. Zato nekatere spletne strani, ki že konstantno dosegate prve pozicije na Googlu, ne nujno prejmete ta naziv, kljub temu, da so vaši SEO rezultati, impresivni in ponavljajoči.
– Za tiste, ki vas zanima samostojno izvajanje optimizacije spletnih strani, najmanj 2 krat na leto, na povezavi Kaj je optimizacija spletnih strani in čemu služi SEO, posodobim moj Vodnik za SEO z vsemi aktualnimi informacijami.