Analiza konkurence na spletu iz vidika spletne optimizacije [PRIKAZ DVEH KONKURENČNIH STRANI]

V tem blog zapisu je predstavljen prikaz primera hitrega analiziranja dveh ciljnih url naslovov, ki oba ciljata na ISTO KLJUČNO BESEDO. Prvi url naslov se nahaja (v času tega zapisa), na prvi strani Googla, na prvem mestu, drugi url naslov pa na tretjem. Spodnje je v bistvu prikaz, kako se lahko hitro naredi SEO analiza konkurence za vsako ključno besedo in url naslov, ki ga želite v Googlu spraviti višje od vaših konkurentov.

Iz prikazane analize dveh url naslovov, boste zelo hitro videli, čemu daje Google prednost pri uvrščanju spletnih strani v iskalnik, saj so razlike med obema stranema, tako pri onsite SEO kot offsite SEO, ZELO OČITNE.

“Za vsak primer” so v povzetku analize (na dnu tega zapisa) napisani še dodatni, moji SEO hinti iz prakse.
Da boste svoje spletne strani, v primerjavi s konkurenco, analizirali še bolj natančno.
Ker je od natančnosti analize, dostikrat odvisno, koliko časa boste sploh morali, za posamezno ključno besedo, nameniti spletni optimizaciji.

Primerjana ključna besedna zveza pri spodnji analizi = nosečniška oblačila

Onsite SEO primerjava

SPLETNA STRAN A

onsite seo rezerve konkurenca

Na prvi sliki, zgoraj, lahko vidite, da ima spletna stran, ciljano ključno besedo (nosečniška oblačila) vključeno na prvo mesto, v primarnem meniju (s čimer je iz letala vidno, na katero ključno besedo targetira spletna trgovina), ključno besedo pa najdemo še na prvem mestu v Seo naslovu (Seo Title tag), na prvem mestu (od leve proti desni) v meta opisu, na začetku H1 oznake in v url naslovu.

Dodatno so tudi IZDELKI V SPLETNI TRGOVINI POIMENOVANI Z DELOM KLJUČNE BESEDE OZ. Z NJENIMI SINONIMI.

SPLETNA STRAN B – Bambini.si

onsite seo rezerve bambini

Pri analiziranju spletne strani B, na zgornji sliki, za razliko od prve slike, takoj opazimo, da spletna stran nima ključne besede ne v url naslovu (namesto nosečniška oblačila piše nosečnice), ne v H1 oznaki (v bistvu ima spletna trgovina 3 H1 oznake, kar po SEO pravlih ni povsem optimalno, vir: Search Engine Optimization (SEO) Starter Guide – Google), ne v Seo naslovu in ne na začetku meta opisa. Obenem tudi izdelki v trgovini, v opisih, ne vključujejo toliko sinonimov ali izpeljank iz ključne besedne zveze “nosečniška oblačila”.

SEO orodje, s katerim sem onsite SEO primerjal obe strani, je SEO Minion.

Offsite SEO analiza konkurenčnih strani

Pri offsite SEO so med istima url naslovoma analizirane in pregledane povratne povezave.

Stran A (ki je v Googlu uvrščena na prvo mesto, na prvi strani Googla), ima vsega skupaj 2 zgrajeni povratni povezavi in avtoriteto domene 4.
Približna starost spletne strani je (na dan tega zapisa) cca. dobro leto dni.

offsite seo konkurenca

Stran B ima v zadnjih 60 dneh zgrajenih kar 17 povratnih povezav, skupno ima 249 povratnih povezav in avtoriteto domene 17.
V Googlu je spletna stran B uvrščena na tretje mesto.
Približna starost spletne trgovine (na dan tega zapisa) je cca. 6 let.

offsite seo bambini

SEO orodje, ki sem ga uporabil pri offsite SEO optimizaciji je Moz Pro (plačljivo orodje, povezava je neplačljiva).

Povzetek

Iz zgornjih podatkov, ni treba biti pretirano dober SEO mojster, da pridemo do zaključka, da Google očitno večji poudarek, da spletnim stranem, ki imajo dobro urejeno NAJPREJ onsite SEO optimizacijo.

Ne glede na to, da ima spletna stran B:

  • bistveno več zgrajenih povratnih povezav v zadnjih dveh mesecih (17 proti 0) in skupno (249 proti 2)
  • višjo starost (6 proti 1)
  • več fizičnih trgovin (5 proti 0) in posledično bolj prepoznavno (offline) blagovno znamko

je mogoče s spletno trgovino, rangirati višje, če je ta spletno optimizirana, boljše.

analiza konkurence nasvetOnsite SEO optimizacija je PREDPOGOJ ZA DOBRO UVRSTITEV SPLETNE STRANI V GOOGLU. Je obenem tudi najlažja in najhitrejša pot do boljše uvrstitve spletne strani v iskalniku. Sam začnem z offsite SEO optimizacijo šele takrat, ko imam ONSITE SEO vsaj približno podoben prvim trem do petim konkurentom. Oz. dokler iz letala še vidim onsite SEO rezerve, ki jih konkurenca že ima implementirane, sam pa še ne.

p.s.: bolj podrobna seo analiza konkurence zajema še:

  • tehnični pregled spletne strani (hitrost nalaganja spletne strani)
  • pregled strukture spletne strani
  • pregled vpetosti spletne strani v socialna omrežja
  • pregled ustreznosti spletne strani za prikaz na mobilnih napravah in
  • pregled hitrosti nalaganja spletne strani