9 reči ki jih narediti, ko je SEO dober, konverzije pa slabe, Zakaj “sindicirana” (syndicated) vsebina ne prenaša ranking signalov, itd… – [SEO komentar TEDNA 5/2024]

Uvod

SEO skupnost nič kaj več “pompozno” ne govori o AI, SGE-ju, LLM-ju in podobnih.

Zdi se, da vsak že dela svoje in občutek imam, da je SEO planet ponotranjil uporabo AI orodij za namene SEO. Zdaj večina samo še hiti in štanca in štanca. In štanca.

Število produciranja novih vsebin je eksplodiralo. Manj jih je, ki se zavedajo, da Googlu ni v interesu vso to “kramo” obdržati na veke vekov v svoji knjižnici.
Žal jih je tudi malo takšnih, ki dosledno preverjajo rezultate, ki jih s temi vsebinami dosegajo.
In se, posledično, iz lastnih rezultatov, ne učijo novih prijemov.
Glavno, da se piše.

Takšne so bile napovedi in projekcije o produkciji spletnih vsebin (še pred masovnim pojavom AI orodij):

Vir: Digital content creation market report

O čem je tekla beseda v SEO panogi ta teden…

“Ročno” izbrane novice in novosti:

  • svetovna poznavalka LLM scene, Britney Muller, je na X-u izjavila:

Čisto nov SEO svet se obeta, ko bo enkrat med nami SGE. Še pol leta nazaj sem bil rahlo skeptičen do tistega dela SEO skupnosti, ki je trdila, da bodo backlinki in gradnja avtoritete v SGE svetu še bolj pomembni, a zadnje mesece vedno bolj, tudi sam, ugotavljam, da to drži.

Ne skrivam, da se v našem SEO krogu (naša ekipa + vojska mentorirancev) temu posveča ogromno energije.

  • tisti, ki smo producirali vsebine ta teden, vemo tudi za tole:

Lahko smo še tako samozavestni pri svojem delu, a, če se naša sproducirana vsebina ne znajde ob pričakovanem času na pričakovani poziciji, to zbije vso samozavest.

Pa četudi je kriv Google in četudi to vemo.

To pišem iz moje osebne izkušnje tega tedna. V sredo zvečer sem pričakoval rezultate moje nove sproducirane vsebine iz srede zjutraj. Vsebina ne samo, da ni bila na ciljani poziciji ampak je sploh ni bilo na Googlu.

Tudi v četrtek zjutraj je bila zgodba še enaka.
Z eno besedo – občutki za znoret.

Danes (petek) najdem vsebino na Googlu. Na, recimo temu, zadovoljivem mestu.

Ljudje smo očitno nagnjeni k temu, da najprej preverimo kaj sami delamo narobe in ali smo sami krivi za naš neuspeh. In tisti, super hitri, že pri naslednji produkciji nove vsebine, celotno taktiko obrnemo na glavo. In poskušamo drugače.

Nakar, čez par dni, ugotovimo, da je bila prva taktika čisto ok. Pa tudi druga, da ni napačna.
Zato pa trdim, da SEO zahteva zbranost in fokus.

Z AI izbrana SEO tema tedna iz Search Engine Land:

9 things to do when SEO is great but sales and leads are terrible

Ta vsebina je članek, ki raziskuje devet dokazanih metod za pretvorbo SEO prometa v prodajo in leade. Članek govori o naslednjih temah:

  • Izboljšanje uporabniške izkušnje (UX): kako testirati in izboljšati UX spletnega mesta, da bo bolj privlačen in prijazen za obiskovalce.
  • Optimizacija konverzij (CRO): kako pregledati ključne dele spletnega mesta, kot so blog, pristajalne strani in kopija ter jih prilagoditi za povečanje konverzij.
  • Izobraževalna vsebina: kako uporabiti izobraževalno vsebino, kot so demo posnetki, video posnetki in e-knjige, da se pokaže vrednost produkta ali storitve in se spodbudi obiskovalce k nakupu.
  • Posodobitev stare vsebine: kako pregledati in posodobiti staro vsebino, ki ni več relevantna ali kakovostna in jo preusmeriti na boljše vsebinske vire.
  • Analiza podatkov: kako uporabiti podatke iz strežniških dnevnikov, analitike, toplotnih zemljevidov in drugih orodij, da se odkrijejo in odpravijo težave, ki ovirajo konverzije.
  • Zaupanje in verodostojnost: kako uporabiti elemente, kot so logotipi, članki, nagrade, članstva in asociacije, da se poveča zaupanje in verodostojnost spletnega mesta.
  • Lokalni SEO: kako optimizirati spletno mesto za lokalne ključne besede in vsebino, da se doseže lokalne stranke, ki iščejo vaše podjetje ali spletno mesto.
  • A/B testiranje: kako eksperimentirati z različnimi različicami spletnih strani, da se ugotovi, katera ima višjo stopnjo konverzije.
  • Socialni dokaz: kako uporabiti elemente, kot so ocene, pričevanja, nagrade, študije primerov in vplivneži, da se pokaže, da drugi ljudje zaupajo in cenijo vaše podjetje ali spletno mesto.

Članek zaključi, da SEO optimizacija lahko prinese promet na spletno mesto, vendar je potrebno tudi izboljšati vsebino in UX, da se pretvori ta promet v prodajo in vodila.

Članek je napisal Ludwig Makhyan, prispevnik za Search Engine Land, ki se ukvarja z organskim in tehničnim SEO. Njegovo ozadje je v spletnem razvoju in digitalnem marketingu. Ludwig je soustanovitelj pri MAZELESS, podjetju za podjetniški SEO.

Z AI izbrana SEO tema tedna iz Search Engine Journal:

Google Explains Why Syndicated Content Doesn’t Pass Ranking Signals

Ta vsebina govori o tem, kako Google obravnava signale, povezane s sindicirano vsebino, ko izbere partnerja kot kanonični vir namesto izvirnega založnika. Vsebina vsebuje naslednje ključne točke:

  • sindikacija vsebine je praksa, pri kateri se vsebina, ki je bila prvotno objavljena na enem spletnem mestu, deli ali ponovno objavi na drugem spletnem mestu, ki je lahko partner ali tretja stranka.
  • kanonični URL je URL, ki ga Google prepozna kot uradni ali najboljši URL za določeno vsebino, če obstaja več različic iste vsebine.
  • signali so različni dejavniki, ki jih Google uporablja za ocenjevanje in razvrščanje spletnih strani, kot so ključne besede, povezave, uporabniška izkušnja, svežina, avtoriteta itd.
  • vprašanje je bilo, kaj se zgodi s signali, ki so povezani s sindicirano vsebino, ko Google izbere partnerja kot kanonični vir namesto izvirnega založnika.

    Odgovor je bil, da Google ne uporablja vsega na seznamu vprašanja, ampak nekatere signale, ki so pomembni za določeno poizvedbo. Spletno mesto, ki ga Google prepozna kot kanonično, je tisto, ki je nagrajeno z Googlovimi sistemi za razvrščanje.

    Priporočilo je bilo, da izvirni založniki ne uporabljajo meddomenskih kanoničnih oznak na sindicirani vsebini, ampak namesto tega uporabijo meta oznako noindex na partnerskem spletnem mestu, če želijo biti prepričani, da signali za povezave za vsebino prispevajo k njim in ne k partnerju.

Vse ostale SEO novice in uporabne misli delim in komentiram v svoji podporni skupini na Facebooku, ki je namenjena izključno mojim aktualnim (in nekaterim ex) SEO mentorirancem.

SEO izkušnja tedna

Pogled na letno sliko:

Podrobnosti tukaj:

V vednost: nekatere informacije iz našega zadnjega, aktualnega SEO projekta, ki ga izvajamo na Hrvaškem, so zamegljene oz. spremenjene. Celotno spletno stran plus konkretne SEO prakse, ki jih izvajamo na opisovanem projektu na povezavi, delim med moje aktualne SEO mentorirance na online individualnih SEO mentoriranjih in na izobraževanjih za digitalni marketing za skupine.